arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۵ آبان ۱۴۰۰ / وزش باد و کاهش نسبی دما در سواحل شمالی / رگبار باران در سیستان و بلوچستان و کرمان

امروز در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: امروز در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر پنجشنبه دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی و وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از نوار غربی کشور در مناطقی از نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

شنبه با تداوم فعالیت سامانه در این مناطق در غرب مازندران، گیلان و اردبیل نیز رگبار باران رخ می‌دهد. در مناطق سردسیر و مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف و در نقاطی از غرب و جنوب غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. شدت بارش در شمال کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، شمال قزوین و اردبیل است.

یکشنبه فعالیت سامانه در جنوب غرب کاهش می‌یابد و در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران و همچنین در غرب سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در شمال غرب کشور و در استان‌های کردستان، همدان و قزوین بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز‌های جمعه و شنبه شمال خلیج فارس مواج است و شنبه غرب دریای خزر نیز مواج است.

نظرات بینندگان