arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

3 پشینهاد عالی برای کسب درآمد از وب سایت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

3 پشینهاد عالی برای کسب درآمد از وب سایت

حتما شما هم بسیار شنیده اید که این روزها همه روش های نوین کسب درآمد از وب سایت یا اینستاگرام را تبلیغ می کنند. در هر جمعی که بنشینید احتمالاً یک نفر پیدا می شود که درباره کسب درآمدهای نجومی از اینترنت حرف بزند. اما آیا واقعاً درآمدهای میلیونی و ساعتی از فضای وب واقعیت دارد؟ آیا می شود با داشتن یک وب سایت قوی به آرزوی های دست نیافتنی رسید؟ ما با قطعیت تمام می گوییم بله.

این مطلب به سفارش شرکت دیجی تک به رشته تحریر درآمده و در نظر دارد تا به شما سه ایده عالی برای کسب درآمدهایی باورنکردنی از وب سایت بدهد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آیا واقعا هستند افرادی که صرفا با مدیریت یک سایت پول پارو می کنند؟

اگر واقعا تا به حال بیوگرافی افراد مهمی نظیر مدیر سایت آمازون و یا چرا راه دور برویم بیوگرافی مدیر سایت دیجی کالا را نخوانده اید، حق دارید که ندانید داشتن یک سایت قوی می تواند چقدر برای تان درآمد زا باشد.

این روزها شاهد این هستیم که عده زیادی برای فروشگاه یا شرکت خود سایت طراحی می‌کنند، سایت طراحی شده را رها کرده و روی تبلیغات آن خیلی کار نمی‌کنند. در نهایت می‌بینند که حتی از طریق سایت طراحی شده همان هزینه طراحی‌اش را در نیاورده اند. نا امید می شوند و می گویند داشتن سایت به هیچ دردی نمی خورد.

باید به این اشخاص گفت شما وقتی یک اتومبیل گران قیمت می خرید اما سوختش را تامین نمی کنید و در نهایت خودرو تان راه نمی‌رود می گویید اتومبیل به درد نمی خورد؟ قطعا حواستان به سوخت اتومبیل‌تان هست. سایت هم همین است.

اگر سوختش که همان محتوا گذاری و تبلیغات است تامین نگرردد، قطعاً برای شما سود آوری نخواهد داشت.

ما در این مطلب هدف‌مان این است که بگوییم اولا چطور از وب سایت های شرکتی یا فروشگاهی تان کسب درآمد کنید. ثانیا برای آن دسته از افرادی که نه شرکت دارند و نه فروشگاه اما تمایل دارند تا از دنیای درآمدهای میلیونی فضای وب جا نمانند بگوییم چه سایتی طراحی کنند.

چگونه سایت خود را به درآمدزایی برسانیم؟

پیش از هرچیز باید حواستان به این مسئله باشد که دنیای رقابت در فضای مجاز آنقدر گسترده و وسیع شده که با هر سایتی نمی توانید در میان رقبای پرقدرت‌تان قد علم کنید. گام اول برای کسب درآمد از سایت این است که طراحی سایت حرفه ای انجام دهید. اینکه چطور یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را پیدا کنید آن هم در میان این‌همه شرکت که با هزینه هایی متفاوت طراحی سایت انجام می‌دهند کار چندان پیچیده ای نیست. به عنوان مثال اگر ساکن کرج هستید برای جستجوی بهترین شرکت کافی است در مرور گر خود عبارت طراحی سایت کرج را جستجو کرده و در همان صفحه اول روی سایت دیجی تک کلیک کنید. با مراجعه به این سایت و تماس با واحد پشتیبانی این شرکت قطعا بهترین شرکت طراحی سایت کرج را یافته اید.

اما در گام بعدی پس از طراحی سایت برای اینکه یک سایت برای تان درآمد زا شود ابتدا باید سوخت موتورش را تامین کنید. سوخت موتور طراحی سایت چیست؟ سئو

سئو چیست؟ به مجموعه عملیاتی که کمک می کند سایت شما نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد و به همین علت موتور جستجوی گوگل نیز سایت شما را در رتبه های برتر نمایش نتایج خود قرار دهد، سئو می‌گویند.

3 پشینهاد عالی برای کسب درآمد از وب سایت

3 پیشنهاد عالی برای افرادی که فروشگاه یا شرکت ندارند اما می خواهند وب سایت داشته باشند؟

در این بخش قرار است برویم سر اصل مطلب:

برای کسب درآمد میلیونی از سایت نیاز نیست حتما خدمات یا محصولات خاصی را بفروشید. روش های دیگری نیز وجود دارد: مثلا

  • طراحی سایت مجله خبری با دیجی تک

احتملا تا به حال شنیده اید که می گویند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در گوگل پیدا می‌شود. این اتفاق به خاطر وجود سایت های مجله ای می افتد. در این نوع از سایت ها مطالب مختلفی بر اساس دسته بندی های متنوع منظم روی سایت منتشر می شوند.

سود طراحی سایت خبری کجاست؟ پذیرش رپورتاژ آگهی

  • طراحی سایت خبری با دیجی تک

هر خبر یا حاشیه ای که اتفاق می افتتد خیلی از افراد منتظر نمی شوند تا راس ساعت های مقرر خبر را از رسانه های تلوزیونی و رادیویی بشنوند. بلکه تمایل دارند تا سریعا از جزتیات اتفاقات و یا حوادث روز آگاه شوند. با ایجاد یک سایت خبری نیز می توانید کسب درآمدهای میلیونی را تجربه کنید. سود طراحی سایت خبری برای شما کجاست؟ پذیرش رپورتاژ آگهی

  • طراحی سایت تبلیغاتی با دیجی تک

تبلیغات نیاز همه کسب و کارهاست. در هر جای دنیا که باشید مردمی را خواهید دید که برای رونق کسب و کار خود تبلیغ می کنند. با طراحی سایت تبلیغاتی می توانید در ابتدا به صورت رایگان تبلیغ افراد را بپذیرید اما در ادامه با توسعه و بزرگ شدن سایت خود می توانید برای انتشار هر تبلیغ هزینه بگیرید. سود طراحی سایت تبلیغاتی کجاست؟ پذیرش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ متنی است که در یک سایت با هدف تبلیغ یک سایت دیگر منتشر می گردد.

طراحی سایت خبری و تبلیغاتی با دیجی تک    

3 پشینهاد عالی برای کسب درآمد از وب سایت

شرکت دیجی تک یک شرکت IT محور حرفه ای است که چندین سال است در زمینه طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، رزرواسیون، خبری و .. فعالیت دارد. وجه تمایز این شرکت با دیگر شرکت های طراحی سایت این است که در هر کجای ایران که باشید می توانید سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید. طراحی سایت داینامیک، مبتنی بر اصول سئو، کاملا کدنویسی شده و امن با پشتیبانی کامل باعث شده تا افراد زیادی طراحی سایت خود را به دیجی تک بسپارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات طراحی سایت برای سایر شهرستان ها به عنوان مثال طراحی سایت ساری کافی است به آدرس  https://digitechseo.com/iran/sari مراجعه کنید.

نظرات بینندگان