arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

میثاقیان: اجازه اعتصاب مجدد را نمی‌دهیم/ پدیده برایمان همان ابومسلم است

سرمربی تیم پدیده گفت: باشگاه قول داده مشکلات مالی تیم را حل کند و اجازه نمی‌دهیم مجدد بازیکنان اعتصاب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: اکبر میثاقیان در حاشیه تمرین تیم پدیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقای مهاجری بسیار زحمت کشید، باید مشکلات بچه‌ها حل شود سوءتفاهم‌هایی بین باشگاه و بازیکنان هست که باید رفع شود ولی مالک باشگاه تمام تلاشش این است که روز به روز شرایط بهتر شود و برای این موضوع هزینه می‌کند.

سرمربی تیم پدیده افزود: بنظرم باید کمی خوش‌بین باشیم، فوتبال همین است آمده‌ام تلاشی که آقای مهاجری داشت را ادامه دهم و این تیم مانند ابومسلم است و برای من تفاوتی بین این دو تیم نیست  مطمئنم روزهای خوبی در انتظار تیم استان است.

وی خاطرنشان کرد: روزی که پدیده را به لیگ برتر آوردیم از این تیم رفتیم ولی گفتم روزی دوباره برمی‌گردم که خدا خواست و در این مقطع مجدد به تیم اضافه شدم.

میثاقیان درخصوص گلایه مهاجری از او تصریح کرد: فوتبال اینگونه است وقتی جایی نمی‌توانی کار کنی باید بروی امروز هستم فردا مشخص نیست باشیم یا خیر من قول گرفتم رضایت بچه‌ها جلب شود.

سرمربی تیم پدیده درباره وضعیت کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: از کادر فنی خواهش کردم سرتمرین حضور پیدا کنند اما چون کار کردن با آقای مهاجری کمی دچار مشکل هستند، هنوز کادر فنی مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: باشگاه گفته ۳۰ درصد مبلغ قرارداد پرداخت می‌شود اگر این اتفاق رخ ندهد اجازه نمی‌دهیم اعتصاب رخ دهد و به زودی پنجره نقل و انتقالات تیم باز خواهد شد.

نظرات بینندگان