arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

تمام جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند/ سوخت‌رسانی ۷۰۰ جایگاه با کارت سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در کشور گفت: در حال حاضر به جز تعداد انگشت‌شماری از جایگاه‌های دورافتاده که مراجعین کمی نیز دارند، مابقی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به صورت آفلاین مشغول عرضه بنزین به خودروها هستند.

*تمامی جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند

وی ادامه داد: یعنی می‌توان گفت تمامی جایگاه‌های سوخت امکان عرضه سوخت با نرخ آزاد و سهمیه‌ای را دارند و با تلاش همکاران بنده در وزارت نفت الان 3700 جایگاه بنزین به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

*3000 جایگاه بنزین با نرخ آزاد و 700 جایگاه بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند

کاهی اظهار داشت: از این 3700 جایگاه که معادل کل جایگاه‌های کشور، 3000 جایگاه بنزین با نرخ آزاد عرضه می‌کنند و در 700 جایگاه نیز امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت فراهم شده است.

*سرعت فعال‌سازی سامانه‌ای پمپ بنزین‌ها افزایش یافته است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: همکاران بنده در تلاش هستند تا هر چه زودتر امکان سوخت‌رسانی با کارت سوخت را نیز در تمامی جایگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارهای مربوط به سوخت‌رسانی آفلاین تکمیل شده است، تیم‌های بیشتری از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای فعال‌سازی سوخت‌رسانی با کارت سوخت به جایگاه‌ها مراجعه خواهند کرد و بدین صورت سرعت اتصال آنلاین جایگاه‌ها به سامانه مرکزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

*وضعیت جایگاه‌های سوخت در تهران و سایر استان‌ها

کاهی گفت: در حال حاضر 310 جایگاه در تهران برای عرضه بنزین فعال‌سازی شده‌اند که از این تعداد در 25 جایگاه امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت وجود دارد.

در حال حاضر تعداد 33 خودروی P2 (سوخت‌رسانی سیار) در سطح شهر تهران فعال است.

جدول زیر آخرین وضعیت جایگاه‌های فعال سوخت در تهران و مابقی استان‌های کشور را نشان می‌دهد:

تمام جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند/ سوخت‌رسانی ۷۰۰ جایگاه با کارت سوخت

نظرات بینندگان