arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

قالیباف: مردم را در عرصه‌های مختلف خرد خرد حذف کردیم؛ خودمان را در بخش‌های مختلف دولتی جایگزین مردم کردیم

رییس مجلس: رد پای مردم در همه موفقیت‌های ما وجود دارد؛ اما ما از ابتدای انقلاب و به تدریج مردم را در عرصه‌های مختلف خرد خرد حذف کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قالیباف در مراسم تقدیر از جامعه پزشکی و تکریم و معارفه روسای کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به تبلور فرهنگ دفاع مقدس در مجاهدت‌های جامعه پزشکی در دوران کرونا، تصریح کرد: هر چیزی را که سایه بر عدل و عقل انداخت باید از خود دور کنیم و جامعه پزشکی در این مسیر حرکت کرد.
وی افزود: البته نمی‌گویم همه جامعه پزشکی اینگونه است بلکه در همه اقشار جامعه خوب و بد وجود دارد، ما برآیند کار را می‌بینیم؛ این ارزش‌ها غیر قابل انکار است و جامعه پزشکی نباید به فرصت طلبان اجازه دهند تا این ارزش‌ها را خدشه دار کنند.
رئیس مجلس ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های امروز ما در آغاز گام دوم انقلاب و پس از بیش از چهل سال این است که از ابتدای انقلاب هر چه زمان گذشت ما مردم را در عرصه‌های مختلف خرد خرد حذف کردیم.
وی خاطر نشان کرد: ما انقلابمان را با مردم شروع کردیم، پیروزی انقلاب را مرهون مردم هستیم و در هر جایی که موفق شدیم بدون شک رد پای مردم آنجاست و هر جا که دچار چالش و ناکارآمدی شدیم، جایی است که مردم را از تاثیر گذاری حذف کردیم.
اقای قالیباف گفت: ما خودمان را در بخش‌های مختلف دولتی جایگزین مردم کردیم و این اشتباه تاکتیکی و راهبردی ماست.
رئیس مجلس تاکید کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه هر جامعه‌ای است؛ مطمئن باشید در جامعه‌ای که بین همه اقشار آن اعتماد وجود داشته باشد همه مردم و اقشار آن، در موضوعات مختلف مشارکت معنی دار و اثرگذار خواهند داشت.

نظرات بینندگان