arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

علی باقری: رایزنی‌های مفیدی با ریابکوف درباره مذاکرات آینده داشتیم / اشتراکات ما و روسیه برای موفقیت مذاکرات وین سرمایه ارزشمندی است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت که در دیدار امروزش با ریابکوف در مسکو درباره مذاکرات آینده با گروه ۱+۴ و موضوع لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه رایزنی‌های مفیدی داشته است. وی افزود: اشتراک نگاه ما در بسیاری از موضوعات سرمایه ارزشمندی است، برای این‌که مذاکرات آینده، مذاکرات توام با موفقیت باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت که در دیدار امروزش با ریابکوف در مسکو درباره مذاکرات آینده با گروه ۱+۴ و موضوع لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه رایزنی‌های مفیدی داشته است.

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (جمعه) و در دومین مقصد سفرش بعد از بروکسل و رایزنی با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در مسکو حضور داشت، بعد از دیدار و گفت‌وگو با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات وین که حدود سه ساعت به طول انجامید، در گفت‌وگویی درباره رایزنی امروزش گفت: امروز جلسه بسیار خوبی داشتیم و با آقای ریابکوف درباره موضوع مذاکرات آینده و لغو تحریم‌‌های غیرقانونی و ظالمانه صحبت‌های مفیدی را داشتیم.

وی افزود: اشتراک نگاه ما در بسیاری از موضوعات سرمایه ارزشمندی است، برای این‌که مذاکرات آینده، مذاکرات توام با موفقیت باشد.

گفتنی است باقری همچنین در ضیافت ناهار ریابکوف نیز حضور یافت.

 

نظرات بینندگان