arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

شناسایی ۲۱ مورد ابتلا به آنفلوانزا در هرمزگان / یک نفر از مبتلایان فوت کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به شیوع آنفلوانزا گفت: تاکنون ۲۱ مورد ابتلا به آنفلوانزا در استان شناسایی شده و متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به شیوع آنفلوانزا گفت: تاکنون ۲۱ مورد ابتلا به آنفلوانزا در استان شناسایی شده و متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

علی رئوفی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: این تعداد از ابتدای فصل پاییز (مهرماه ۱۴۰۰) تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند.

وی همچنین با اشاره به استقبال مناسب مردم هرمزگان از واکسیناسیون عمومی کرونا افزود: تاکنون ۹۳ درصد مردم استان اقدام به تزریق یک دز و ۶۶ درصد مردم اقدام به تزریق هر ۲ دز واکسن نموده اند.

رئوفی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، بیان داشت: با وجود سیر صعودی کرونا در سطح جهان و برخی نقاط کشور روند شیوع این بیماری در هرمزگان با توجه به استقبال گسترده از واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی سیر نزولی دارد.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: ۶ شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی و افزایش بازگشایی مشاغل و شروع فعالیت مدارس و دانشگاه ها افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند، هرچه زودتر اقدام کنند.

معاون استاندار هرمزگان ابرازداشت: بزرگان، نخبگان، افراد تاثیر گذار و صداوسیما با آگاهی بخشی در جامعه کسانی را که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند نسبت به تزریق واکسن تشویق و ترغیب کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد: رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش موج دیگر ویروس کرونا ضروری است.



نظرات بینندگان