arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

حقوق‌های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر / مدیر مالی: ۲۱۵ میلیون، مدیر منابع انسانی ۱۲۵ میلیون و رئیس حراست ۸۴ میلیون تومان

تصاویرمنتشر شده از فیش‌های حقوقی نجومی کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما: تصاویرمنتشر شده از فیش‌های حقوقی نجومی کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

خبرگزاری صدا و سیما پس از رسانه‌ای شدن فیش حقوقی تعدادی از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پیگیر علت و چگونگی اعداد و ارقام نجومی این فیش‌ها شده است.

مبالغ درج شده در این فیش‌ها، واکنش‌های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی به دنبال داشته و پیگیری و شفاف سازی این موضوع، درخواست مردم از رسانه‌ها و مسئولان مربوطه بوده است.

در ۳ مورد از گزارش‌های دریافتی، حقوق‌های نجومی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به مبالغ ۸۴، ۱۲۵ و ۲۱۵ میلیون تومان، پرداخت شده است.

هرچند خبرگزاری صدا و سیما تاکنون باوجود تماس‌های مکرر با روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نتوانسته است پاسخ شفافی در این باره دریافت کند، اما رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خبرنگار ما گفت: موضوع این فیش‌ها هنوز مبهم است و بررسی‌های حاکمیتی ما از طریق مراجع ذی صلاح در باره این موضوع آغاز شده است.

محسن ادیبی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیر کبیر موظف و مکلف به روشنگری و شفاف سازی فیش‌های نجومی صادر شده در این شرکت است اظهار داشت: در صورت هرگونه مقاومت از سوی شرکت درباره رفع ابهام‌ها، موضوع به جد از سوی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیگیری خواهد شد.

نظرات بینندگان