arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

بهترین گزینه‌های اجاره آپارتمان در تهران را در کیلید جستجو کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شرایطی که خرید مسکن برای شهروندان به یکی از اساسی‌ترین مسائل و دغدغه‌ها تبدیل شده است در این روزها بسیاری از خانوارها به دلیل کاهش ارزش سرمایه‌های خود به‌جای خرید مسکن مجبور به اجاره واحدهای مسکونی شده‌اند تا شاید با این روش به‌جای سکونت در مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تهران در مناطقی به‌مراتب معقول‌تر زندگی کنند.

اما علاوه بر افزایش چشمگیر قیمت خرید مسکن که این روزها فشار بسیاری را بر شهروندان وارد کرده است متأسفانه بازار اجاره‌بها نیز در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد این در حالی است که با بررسی شاخص کرایه مسکن استیجاری در شهر تهران و کل مناطق شهری که در شهریورماه سال جاری به‌وسیله سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و بانک مرکزی منتشر شده است میزان اجاره‌بها در تهران 8/42 درصد و در کل مناطق شهری 7/45 درصد رشد را نسبت به ماه مشابه داشته است که این ارقام بیانگر وضعیت نامساعد حتی در بازار اجاره‌بهای مسکن است.

در چنین شرایطی بازهم شهروندان ناگزیر به اجاره مسکن در نقاط مختلف کلان‌شهر تهران هستند تا شاید بتوانند در محله‌ای متناسب با نیاز و خواسته خود و خانواده سرپناهی مناسب برای زندگی را تأمین کنند حال باتوجه‌به این مسئله امروز به بررسی وضعیت اجاره مسکن در سه محله متفاوت از کلان‌شهر تهران می‌پردازیم تا اگر شما هم متقاضی اجاره آپارتمان در تهران هستید با دریافت اطلاعاتی مناسب از این محله‌ها منطقه‌ای مناسب را برای زندگی خود و خانواده انتخاب کنید.

اگر برای اجاره مسکن بودجه به نسبت بالایی را در نظر دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای خرید آپارتمان در محله نیاوران که یکی از مناطق گران‌قیمت و لوکس شمال شهر تهران محسوب می‌شود با بودجه‌ای به نسبت پایین‌تر از خرید اقدام به اجاره آپارتمان در نیاوران کنید.

بر پایه آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط قیمت خرید آپارتمان در محله پر طرف‌دار نیاوران 689087 هزار ریال بوده که در شهریورماه 392 فقره معامله در این محله صورت‌گرفته است این در حالی است که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در نیاوران 7 میلیون و 47 هزار تومان است و متقاضیانی که قصد رهن کامل و اجاره آپارتمان در نیاوران را دارند برای این منظور باید هزینه‌ای بالغ بر 944 میلیون و 12 هزار تومان را بپردازند.

اما با این میزان هزینه‌ها برای خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران لازم است که به این نکته توجه داشته باشید که محله نیاوران یکی از مناطقی محسوب می‌شود که به دلیل قرارگرفتن در منطقه 1 شهرداری و محدوده شمیرانات از مناطق محبوب و خوش‌آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود که بسیاری از ساکنان آن را اقشار مرفه جامعه تشکیل می‌دهند.

محله نیاوران که یکی از مناطق خوش مسیر شمال شهر تهران است از امکانات بسیار مطلوبی برای یک زندگی بی‌دغدغه برخوردار است به شکلی که ساکنان و افرادی که قصد خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران را دارند با استفاده از این امکانات در محله‌ای لوکس و سرشار از آرامش روزگار را سپری می‌کنند.

ازآنجاکه محله نیاوران مملو از باغ‌های زیبا و سرسبز بوده است هنوز هم آثاری از این طبیعت زیبا در این محله به‌جای‌مانده است که در کنار پارک نیاوران و کاخ نیاوران این محله را جذاب‌تر کرده و باعث شده که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز را تجربه کنند.

کسانی که خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران را انتخاب می‌کنند با سکونت در این محله در منطقه با اماکن مهمی چون ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، شهرداری منطقه 1 ، سفارتخانه اتریش، ورزشگاه شهدای نیاوران و فرهنگسرای نیاوران سکونت خواهند کرد که البته بخشی از ساکنان این محله را افراد شاغل در این اماکن تشکیل می‌دهند.

در این محله هیچ نگرانی در خصوص تأمین مایحتاج ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران نیست زیرا پاساژ صدف و صاحبقرانیه همراه با فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع محلی باعث شده که شهروندان ساکن در این محله به‌سهولت نیازهای خود و خانواده را از همین محله تهیه کنند.

با تمامی این موارد اگر تصمیم به خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران را دارید برای یک زندگی جذاب و لوکس بهتر است در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید به جستجوی ملک موردنظر خود در خیابان‌های جماران، جمشیدیه، نخجوان و دزاشیب بپردازید.

بهترین گزینه‌های اجاره آپارتمان در تهران را در کیلید جستجو کنید

 

اما یکی دیگر از محله‌های جذابی که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای برخورداری از یک زندگی مرفه برای شما باشد محله زیبا و پرطرف‌دار سعادت آباد است که قیمت خرید و اجاره سعادت آباد نیز بسیار قابل‌توجه است.

بر پایه داده‌های بانک مرکزی در شهریورماه سال جاری 678 فقره معامله انجام شده و متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 498220 هزار ریال بوده است که این میزان برای بسیاری از متقاضیان رقم بالایی است که امکان خرید آپارتمان در این محله را کاهش می‌دهد.

حال باتوجه‌به قیمت بالای خرید آپارتمان در این محله بسیاری از افراد که به لحاظ بودجه‌ای امکان خرید واحد مسکونی را ندارند به سمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد سوق یافته‌اند که البته بازهم مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی برای سکونت در این محله هستند.

بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 7 میلیون و 45 هزار تومان است و افرادی که تمایل به رهن کامل و اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند برای تهیه یک واحد مسکونی باید هزینه‌ای بالغ بر 849 میلیون و 61 هزار تومان بودجه را در نظر بگیرند که این میزان هم رقمی چشمگیر است.

اگر تصمیم به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد را دارید لازم است که به این نکته توجه کنید که با سکونت در این محله در منطقه‌ای لوکس، مرفه نشین و درعین‌حال خوش‌آب‌وهوا زندگی خواهید کرد و علت اصلی آن قرارگرفتن این محله در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز و بوستان‌های بسیار زیاد آن است از بین آنها می‌توان به پارک سنگی، پارک پرواز و ژوراسیک پارک تهران اشاره کرد.

در محله سعادت آباد مراکز فرهنگی و آموزشی بسیاری نیز وجود دارد که از بین آنها می‌توان به دانشگاه دولتی امام صادق، دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی و مؤسسات آموزشی چون مؤسسه زبان آفرینش، ایران‌مهر، ایران و اروپا و همچنین مؤسسه سفیر و مجتمع فنی تهران اشاره کرد که وجود این مراکز باعث آرامش خاطر برای خانواده‌های دارای فرزند شده تا از کودکی تا دوران دانشگاه افق مطلوبی را برای آنها ترسیم کنند به همین خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای بسیاری از خانواده‌ها مطلوب خواهد بود.

علاوه بر مراکز آموزشی و فرهنگی یکی دیگر از شاخصه‌های محله سعادت آباد برخورداری از سه بیمارستان تخصصی مدرس، پارسیان و عرفان است که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد شهروندان دیگری از نقاط مختلف کلان‌شهر تهران در صورت نیاز به این محله مراجعه می‌کنند و از خدمات پزشکی و درمانی این مراکز بهره‌مند می‌شوند.

در محله سعادت آباد شعب بانکی معتبری نیز وجود دارد که در کنار مراکز دولتی چون شهرداری منطقه 2،سفارت نیکاراگوئه، دادسرای سعادت آباد و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد در محله‌ای با امکانات مطلوب به سکونت بپردازند.

اگر شما هم از جرگه افراد علاقه‌مند به گشت‌وگذار در مراکز تجاری و خرید هستید به طور حتم خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد می‌تواند انتخابی هیجان‌انگیز برای شما باشد زیرا در این محله تا چشم کار می‌کند مراکز خرید متنوعی وجود دارد که توجه هر رهگذری را به‌سوی خود جلب می‌کند بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خریدهای خودسری به مراکز تجاری ابریشم، سروستان، بوعلی، مادر، سهیل، کسری، توس، پرواز و دیدار زده و مایحتاج خود را از این مراکز جذاب تأمین کنید.

اما آنچه که بیش از هر چیز ممکن است برای شما به‌عنوان متقاضی خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد حائز اهمیت باشد بافت خاص این محله است زیرا بافت این محله یکسان و یکدست نیست به‌نحوی‌که در بخش‌هایی از این محله یافت سنتی و مذهبی و در بخش دیگر بافتی فرهنگی و مدرن به چشم می‌خورد به همین دلیل شما با هر نوع نگرش و دیدگاهی قادر به سکونت در این محله مرفه نشین خواهید بود.

بهترین گزینه‌های اجاره آپارتمان در تهران را در کیلید جستجو کنید

اما سومین محله‌ای که شاید بتواند گزینه‌ای مناسب برای انتخاب محله مطلوب برای سکونت شما و خانواده باشد منطقه قدیمی و صاحب‌نام شهرآرا در غرب تهران و منطقه 2 شهرداری است که به دلیل برخورداری از امکانات مناسب شمار بسیاری از شهروندان تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا را دارند.

محله شهرآرا نیز که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده به نسبت سایر محله‌های این منطقه از قیمت‌های به نسبت مناسب‌تری برخوردار است به شکلی بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 40 میلیون و 43 هزار تومان است که شهروندان برای خرید یک واحد مسکونی متوسط در این محله به طور تخمینی باید هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 232 میلیون تومان را بپردازند که این میزان در مقایسه با محله سعادت آباد و محله‌های دیگر منطقه 2 رقمی قابل‌قبول‌تر است.

اما اگر علاقه‌مند به اجاره آپارتمان در شهرآرا هستید باید به این نکته توجه کنید که بر حسب آگهی‌های منتشر شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در شهرآرا 4 میلیون و 93 هزار تومان است که متقاضیان رهن کامل و اجاره آپارتمان در شهرآرا باید هزینه‌ای معادل 490 میلیون و 25 هزار تومان را در نظر بگیرند که این رقم بازهم در مقایسه با محله اعیان‌نشین سعادت آباد قابل‌پذیرش‌تر است.

باتوجه‌به قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا می‌توان گفت که امکانات این محله نیز بسیار مناسب است و شهروندان با سکونت در این محله دغدغه‌ای را نخواهند داشت و تمامی نیازهای خود و خانواده را در همین محله تأمین خواهند کرد زیرا علاوه بر مراکز خرید صاحب نامی چون برج شهرآرا، زیتون، ارکیده و کوشک، فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیار متنوعی در گوشه‌وکنار این محله وجود دارد که شرایط را برای یک زندگی بی‌دغدغه ایجاد کرده است.

اگر نگاهی گذرا به بافت محله شهرآرا داشته باشید به طور حتم وجود خانه‌های ویلایی و قدیمی بسیار بزرگ در کنار آپارتمان‌ها و ساختمان‌های نوساز و مدرن توجه شما را به‌سوی خود جلب خواهد کرد که این مسئله باعث می‌شود که علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا با هر نوع سلیقه‌ای امکان انتخاب گزینه‌ای مناسب برای زندگی خود و خانواده را داشته باشند.

در خصوص امکانات تفریحی نیز محله شهرآرا از شرایط مطلوبی برخوردار است. در این محله پارک شهرآرا که قدمتی60 ساله را دارد در کنار بوستان ستارخان و کوشک و همچنین باشگاه ورزشی گلایل سفید شرایط را برای زندگی علاقه‌مندان به طبیعت و ورزش هموار کرده است.

اما در خصوص مراکز بیمارستانی و درمانی نیز محله شهرآرا از شرایط مطلوبی بهره‌مند است زیرا در این محله درمانگاه دریانی‌ها و حضرت رسول این امکان را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کرده و نیازی به حضور در محله‌های هم جوار را نداشته باشند.

حال باتوجه‌به موارد ذکر شده به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر علاقه‌مند به زندگی در مجتمع‌های مسکونی هستید با استفاده از سامانه هوشمند کیلید به جستجوی ملک موردنظر خود در مجتمع‌های مسکونی ارکیده، ناهید، ستارخان، کوشک، نسیم، نسترن و کوی نویسندگان بزنید و اگر تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا و واحدهای مسکونی جداگانه را دارید با انتخاب نام محله به مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه پرداخته و با دریافت اطلاعات جامع و کامل و بازدید غیرحضوری از آنها به انتخاب گزینه‌ای مناسب برای زندگی خود و خانواده پرداخته و پس از تماس با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی اقدام به هماهنگی برای بازدید حضوری و در صورت تمایل توافقات قیمتی و در نهایت عقد قرارداد خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا بپردازید زیرا در این حال علاوه بر قدرت انتخاب بیشتر در روزهای کرونایی در سلامت کامل انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را تجربه می‌کنید.

نظرات بینندگان