arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

ادعای وزیر دارایی اسرائیل: ایران می‌تواند در بازه زمانی پنج ساله به بمب اتمی دست یابد

«آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه مدعی شد که ایران می‌تواند در بازه زمانی پنج ساله به بمب اتمی دست یابد. وی که در نشستی درباره برنامه‌ریزی نظامی تل آویو علیه ایران صحبت می‌کرد، افزود که چنین پیشرفتی تحت تاثیر مذاکرات کنونی ایران با قدرت‌های جهانی بر سر یک توافق جدید، قرار نخواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در تداوم ادعاهای بی‌سند سران رژیم صهیونیستی در زمینه تلاش ایران در ساخت بمب اتمی، یک وزیر این رژیم بار دیگر ادعای تازه در این زمینه مطرح کرد.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه مدعی شد که ایران می‌تواند در بازه زمانی پنج ساله به بمب اتمی دست یابد.

وی که در نشستی درباره برنامه‌ریزی نظامی تل آویو علیه ایران صحبت می‌کرد، افزود که چنین پیشرفتی تحت تاثیر مذاکرات کنونی ایران با قدرت‌های جهانی بر سر یک توافق جدید، قرار نخواهد گرفت.

این در حالی است که سران این رژیم بارها چنین ادعاهای مطرح کرده و مدعی شده بودند که ایران تنها چند ماه با ساخت بمب اتمی فاصله دارد. از جمله این افراد «بنامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده که بارها در داخل فلسطین اشغالی و مجامع بین‌المللی مدعی شده که ایران در حال ساخت سلاح اتمی است.

نظرات بینندگان