arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

بشقاب پرنده‌ها روی میز وزارت دفاع ایالات متحده!

مقامات ارشد پنتاگون، خبر تشکیل گروه ویژه برای  شناسایی یوفو را اعلام کردند که با نام بشقاب پرنده نیز شناخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات ارشد پنتاگون، خبر تشکیل گروه ویژه برای  شناسایی یوفو را اعلام کردند که با نام بشقاب پرنده نیز شناخته می‌شود.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، پس از اینکه مقامات ایالات متحده، اعتراف کردند که نمی‌توانند پدیده مشاهده بشقاب پرنده را توضیح دهند، واشنگتن تلاش‌ها را برای بررسی فعالیت‌های احتمالی موجودات فضایی افزایش می‌دهد.

مقامات ایالات متحده،   روز گذشتنه گفتند که وزارت دفاع در حال ایجاد گروه جدیدی است که وظیفه دارد بشقاب پرنده‌ها را در حریم هوایی محدود شده پیدا  و شناسایی کند.

این تصمیم جدید پس از آن صورت می‌گیرد که جامعه اطلاعاتی در اوایل سال جاری، تعدادی از پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح توسط ارتش را تأیید کرد، اما در گزارشی به کنگره که اطلاعات دولت در مورد بشقاب پرنده‌ها را توضیح می‌داد، اعلام کرد که نمی‌تواند وسایل نقلیه مرموز را شناسایی کند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، گروه شناسایی و هماهنگ سازی مدیریت اشیاء هوابرد، جانشین گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس نیروی دریایی خواهد شد، بازویی از ارتش که سال گذشته برای بهبود درک خود از بشقاب پرنده‌ها و کسب بینش در مورد بشقاب پرنده‌ها شروع به کار کرد.

بشقاب پرنده‌ها روی میز وزارت دفاع ایالات متحده!

این وزارتخانه نوشت: "تهاجم هر شیء هوابرد به حریم ما باعث نگرانی‌های امنیتی پرواز و عملیات می‌شود و ممکن است امنیت ملی را با چالش‌هایی روبرو کند. "

داوایل سال جاری، مقامات تأیید کردند که ۱۴۴ مشاهده بشقاب پرنده گزارش شده توسط منابع دولتی از سال ۲۰۰۴، از جمله وسایل نقلیه غیرقابل توضیحی که با سرعت ۴۳۰۰۰ مایل در ساعت حرکت  و تغییر می‌کردند را مورد بررسی قرار داده اند.

در حالی که این گزارش بینش فرازمینی کمی ارائه می‌دهد، توصیه می‌کند که دولت، سیاست‌ها، آموزش و فناوری مورد نیاز برای بررسی بیشتر و درک پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح را بهبود بخشد.

نظرات بینندگان