arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰

عملیات جستجوی هوایی برای نجات صیادان ناپدید شده شهرستان دیر آغاز شد

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: عملیات جستجو برای امداد و نجات صیادان ناپدید شده شهرستان دیر از توابع استان بوشهر با یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: عملیات جستجو برای امداد و نجات صیادان ناپدید شده شهرستان دیر از توابع استان بوشهر با یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس آغاز شد.

سعید اسدپور افزود: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ، درخواست فرماندار و مدیران شهرستان دیر به همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت وگاز یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس برای یافتن صیادان ناپدید شده دیری بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس اعزام شد.

روز گذشته فرماندار شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا برای نجات صیادان مفقود شده این شهرستان اعلام نیاز به اعزام بالگرد کرده بود.

یونس باربرز افزود: روز سه شنبه هفته جاری بر اثر طوفانی شدن دریا و نامساعد بودن هوا یک قایق صیادی اهل دیر با سه سرنشین در دریا مفقود و ارتباط آنان با خانواده قطع شده و هنوز به ساحل برنگشته اند.

وی گفت: با اطلاع از این وضعیت صیادان، با اداره کل بنادر و دریانوردی، ستاد بحران استان و هلال احمر برای اعزام سریع بالگرد تماس های مکرر صورت گرفته اما هنوز نتیجه ای نداشته است.

فرماندار دیر افزود: با پیگیری های صورت گرفته شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان در دو مرحله به دریا اعزام شده که تاکنون تلاش آنان نتیجه بخش نبوده است.

بندر دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد.

نظرات بینندگان