arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰
داستان ساعت هایی که شوکه نمی شوند و شما را هم شوکه نمی کنند!

من یک ورزشکارم؛ پس یک «جی- شاک» دارم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیتر شوخی ریزی دارد؛ اما خیلی هم بیراه نیست. چون اگر اهل ورزش کردن باشید می دانید یکی از وسایلی که در ورزش، جانبی است اما بسیار کمک کننده و کاربردی است؛ ساعت است. اما  طبیعتا نه هر ساعتی.

استحکام و کیفیت، برای وسایل ورزشی که تهیه می کنیم فاکتورهای خیلی مهمی هستند. خیلی مهم تر از دیگر وسایلی که در زندگی روزمره می خریم. دلیل هم مشخص است. اولا که در معرض آسیب زیادی هستند و دوما این روزها به قدری قیمت آنها بالا رفته که به صرفه است وسیله ای خوب تهیه کنیم تا مدت زمان معقولی برایمان کار کند.

من یک ورزشکارم؛ پس یک «جی- شاک» دارم!

جی- شاک ها از کجا آمدند؟

ساعت های  G- SHOCKکه برخی به اشتباه فکر می کنند به هر ساعتی که سر و روی ورزشی دارد، گفته می شود؛ نام تجاری مدلی از ساعت های مچی است که ابر شرکت چندملیتی صنایع الکترونیکی ژاپنی، یعنی کاسیو تولید می کند.

 ساعت هایی مقاوم در برابر ضربه که برای استفاده در ورزش، فعالیت‌های نظامی و مشاغل سخت و فعالیت‌های پرحادثه طراحی شده‌اند.

این ساعت ها که امروز مدل های خیلی زیادی و متنوعی دارند؛  کاربردهایشان از مدل هایشان بسیار بیشتر است با این حال قیمتی که دارند؛ در مقایسه با قیمت سایر ساعت ها( االبته ساعت های باکیفیت) مناسب و منطقی است.

اصلا  جی – شاک G- SHOCK به چه معنی است؟ ضد شوک. مقاوم در برابر ضربه و البته رویای سازنده اش با شعاری که واقعیت پیدا کرد: " ساعتی که هرگز خراب نمی شود." سازندگانش راه زیادی هم برای این هرگز خراب نشدن و یا اگر اغراق نباشد سخت جانی، آمدند. آنها حدود 200 نمونه ساختند و آزمایش کردند؛ تا نهایتا در سال ۱۹۸۳ اولین مدل این ساعت ها در ژاپن متولد شد.

ابر ساعتی برای آدم های قرن بیست و یکم

وقتی از G- SHOCK حرف میزنیم داریم درباره ی مقاوم ترین و جان سخت ترین ساعت مچی می گوییم که حداقل تا به امروز  تولید شده.

این مدل ساعت در برابر شوک الکتریکی،گرانش،حرارت، لرزش، ضربه و سختی مقاومت دارند. می توانید به راحتی دست هایتان را بشویید و در محیط مرطوب از آن استفاده کنید؛ چون ضد آب هستند و حتی با آنها می توانید تا عمق 200 متر هم شنا کنید.

این ساعت ها  با نور خورشید، شارژ می شوند. چند زمانی (جهانی) هستند؛ رادیو کنترل، سرعت سنج و  کرنومتر با دقت یک صدم ثانیه دارند. می توانند به شما کارهایتان را یادآوری کنند و همین الان که دارید این مطلب را می خوانید حتما موارد دیگری هم به توانایی های این مدل ساعت اضافه شده است.

خرید آنلاین، با تخفیف G- SHOCK

اگر قصد خرید این مدل ساعت کاسیو را دارید حتما از طریق شرکت پارس آناهید رایان اقدام کنید که نماینده رسمی و انحصاری شرکت کاسیو ژاپن  در ایران است. این شرکت ساعت ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار معتبر پوزیترون به دست شما می رساند.

برای خرید آنلاین می توانید به سایت parsgrp.com بروید و علاوه بر دیدن مدل های جدید از تخفیف های آنها هم با اطلاع شوید.

 

 

نظرات بینندگان