arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰

مژده شیرین بلک فرایدی و نگاهی برق‌آسا به کران تا کران دیجیتال مارکتینگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مژده شیرین بلک فرایدی و نگاهی برق‌آسا به کران تا کران دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از رشته‌های پر درآمد، سرشار از تنوع و پر از شاخه‌های مختلف و جذاب است. افراد زیادی هستند که دوست دارند در این فضا مشغول به کار شوند یا در مورد دیجیتال مارکتینگ اطلاعات گسترده‌تری به دست بیاورند.

 با این وجود هنوز رشته‌ دانشگاهی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ ایجاد نشده است. به همین دلیل، افراد علاقه‌مند به سراغ آموزشگاه‌های مختلف می‌روند تا با گذراندن دوره‌های متفاوت سر از کار بازاریابی دیجیتال در بیاورند.

دوره‌ها، بایدها و نبایدها

بعضی از افرادی که در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ شرکت می‌کنند فقط می‌خواهند یک مدرک جدید به دست بیاورند یا اینکه ته دلشان خوش باشد که یک دوره این چنینی دیده‌اند. این در حالی است که بهترین راه برای یادگیری این مهارت، زیرورو کردن آن با کمک مثال‌های واقعی، اعداد، ارقام و داده‌هایی از آب گذشته است.

 پس از این ماجرا تازه، وارد فاز اصلی یادگیری می‌شوید و آن تمرین کردن در قالب پروژه‌های واقعی است. مخلص کلام اینکه فقط دیدن چند دوره از شما یک دیجیتال مارکتر نمی‌سازد. باید آستین‌هایتان را بالا بزنید و وارد گود شوید.

دیجیتالینگ درست در کنارتان ایستاده است

شاید برای کسانی که اول راه هستند مسیر پیش‌رو تاریک، ترسناک یا گنگ باشد؛ شاید از حجم چیزهای عجیب و غریبی که نمی‌دانید دلهره بگیرید و حتی بخواهید از همان راهی که آمده‌اید برگردید و این همه به خودتان زحمت ندهید.

 قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید بدانید که ما با یک فانوس پر از نور، درست در کنارتان ایستاده‌ایم. شما تنها نیستید. در طول مسیر یادگیری، سایت دیجیتال مارکتینگ دیجیتالینگ و تیمش مثل نگهبان‌های همیشه بیدار با یک خروار ابزار و فانوس دوشادوشتان قدم برمی‌دارند.

ما حدود چهار سال است که در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستیم. دوره‌های آموزشی را هم یکی پس از دیگری آماده کرده و در سایتمان گذاشتیم تا بتوانیم موضوع‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را به شکلی عمیق‌تر به علاقه‌مندان این مسیر آموزش دهیم.

آیا دیجیتالینگ با مشکلات آموزش دیجیتال مارکتینگ آشنا است؟

بله. ما هم روزی درست در جایی که شما ایستاده‌اید – بلکن هم عقب‌تر! – ایستاده بودیم و مدت‌ها در این زمینه کار کردیم. بنابراین می‌دانیم که در این مسیر چه چاله‌چوله‌هایی وجود دارند. ما مسیرمان را از دل آزمون و خطاها پیش بردیم؛ اما شما مجبور نیستید این مسیر را طی کنید. چون ما عصاره تجربه‌ها، دانش و مهارت‌هایی که آموختیم را در قالب دوره‌های آموزشی در اختیارتان گذاشتیم.

چه دوره‌هایی در دیجیتالینگ وجود دارند؟

مژده شیرین بلک فرایدی و نگاهی برق‌آسا به کران تا کران دیجیتال مارکتینگ

در حال حاضر دوره‌های زیر در دیجیتالینگ تکمیل شده‌اند:

  • دوره دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی محتوایی
  • سئو در تولی محتوا
  • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
  • لینکدین مارکتینگ
  • تلگرام مارکتینگ
  • تولید پادکست
  • و این داستان همچنان ادامه دارد...

لطفا گوشی دستتان باشد

ما استاد نیستم و خودمان را همه چیز تمام یا علامه دهر نمی‌دانیم. ما شاگردان کوچه‌ پس کوچه‌های وب هستیم که هر روز صبح کوله‌بارمان را می‌بندیم و به مدرسه دیجیتال مارکتینگ می‌رویم تا چیزهای بیشتری را یاد بگیریم.

همان طور که نگاهمان به شاگرد اول‌های کلاس است دوست داریم دست کسانی که بعد از ما وارد این درس و کلاس شده‌اند را بگیریم و آنها را دست‌کم تا حد و اندازه خودمان بالا بکشیم. چه بسا آنها از ما زرنگ‌تر باشند و خیلی زودتر به صف شاگرد اول‌‌های کلاس بپیوندند. این آرزوی قلبی ما در دیجیتالینگ است و هر روز برایش تلاش می‌کنیم.

تخفیف ویژه بلک فرایدی دیجیتالینگ

مژده شیرین بلک فرایدی و نگاهی برق‌آسا به کران تا کران دیجیتال مارکتینگ

به مناسبت بلک فرایدی از ۱ تا 8 آذر ماه سال 1400 یک تخفیف ویژه 50 درصدی روی تمام دوره‌های دیجیتالینگ گذاشتیم.

 به شما اطمینان می‌دهیم که این تخفیف ویژه و بزرگ تا بلک فرایدی 1401 تکرار نمی‌شود! اگر تصمیمتان برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ جدی است می‌توانید افتادن گذرتان به این صفحه را به فال نیک بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم همین الان به صفحه جمعه سیاه بازاریابی ورود کنید و با یک تخفیف ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، آموزش واقعی خودتان را با تمام دوره‌ها شروع کنید!

این کمپین را با شما شِیر خواهیم کرد

ما برای خبر کردن شما از ماجرای تخفیف بلک فرایدی دیجیتالینگ از بسترهای مختلفی استفاده می‌کنیم اما هدفمان فقط خبررسانی در مورد این تخفیف‌ها نیست. ما در حال آزمون و خطا و جمع‌آوری داده برای دوره بعدی دیجیتالینگ یعنی «دوره تبلیغات آنلاین» هستیم.

بنابراین، چه روی لینک‌ها کلیک کرده و از تخفیف‌ها استفاده کنید و چه این کار را انجام ندهید در هر صورت باز هم با داده‌های این کمپین روبه‌رو می‌شوید.

 ما تمام داده‌هایی که در طول این کمپین یک هفته‌ای به دست می‌آوریم از اعداد و ارقام گرفته تا کلیک‌ها، ترافیک، چنل‌های ورودی، رقم‌هایی که خرج کردیم، پول‌هایی که به دست آوردیم و ... را در دوره جدیدمان با بیان جزئیات و در کنار پروژه‌های تمرینی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. چون می‌دانیم که آموزش با استفاده از داده‌های واقعی و تمرین‌های عملی بیشتر به جان دانشجو می‌نشیند و در دفتر ذهنش حک می‌شود.

حصار تردید را بشکنید و تصمیم بگیرید!

یادتان باشد ثانیه‌ها لنگر ندارند و فرصت‌ها منتظر کسی نمی‌مانند. پس اگر آب دستتان است اول آن را بنوشید سپس به سراغ کمپین بلک فرایدی دیجیتالینگ بروید که تنور تخفیف‌ها فقط در این سه روز، داغِ داغ است.

نظرات بینندگان