arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

کلاس‌های آموزش واکسن هراسی در قم / رئیس نظام پزشکی: کلاس ها در ۱۰ سطح در حال برگزاری است؛ این افراد خود را زیر پوشش حوزه علمیه معرفی می‌کنند

رئیس نظام پزشکی استان قم با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در استان قم گفت: در استان کلاس‌هایی وجود دارند که در ۱۰ سطح مختلف اقدام به آموزش واکسن هراسی می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: رئیس نظام پزشکی استان قم با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در استان قم گفت: در استان کلاس‌هایی وجود دارند که در ۱۰ سطح مختلف اقدام به آموزش واکسن هراسی می کنند.

 سید حسن عادلی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به فعالیت اقلیت واکسن هراس در قم افزود: در زمینه آمار واکسیناسیون قم کم‌ترین آمارها را در کشور دارد و در زمینه اقناع سازی آموزش‌های گسترده ایی را برای مقابله با واکسن هراسی برگزار کردیم.

وی بیان کرد: در استان کلاس‌هایی با سوءاستفاده از وجه دینی مردم برای آموزش واکسن هراسی در ۱۰ سطح در حال برگزاری است و خود را زیر پوشش حوزه علمیه معرفی می‌کنند و اگر این نسخه نویسی های غلط و باورهای اشتباه در بین مردم در زمینه واکسن را ادامه دهند آسیب جدی به جان و سلامت مردم وارد می‌کنند چرا که در قالب باورهای اسلامی هدایت می‌شوند.

در ادامه این جلسه معاون مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مدیران اجرایی استان تا هفته پیش همکاری خوبی داشتند و طبق آمارها ۹۲ درصد کارکنان ادارات نسبت به واکسینه خود اقدام کرده‌اند.

محمدرضا گروسی افزود: افرادی که هم که واکسن دریافت نکرده‌اند مشکل پزشکی داشتند و باید مدیران اجرایی نسبت فراهم ساختن زیرساخت خدمات غیرحضوری آنان تلاش کنند.

نظرات بینندگان