arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

عضو مجمع نمایندگان اصفهان: می خواهند در آستانه مذاکرات، ایران را آشوب‌زده نشان دهند

عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: دشمن می‌خواهد تا از طریق عناصر مزدور خود با ایجاد ناامنی در ایران آنهم در آستانه مذکرات، ایران را کشوری آشوب‌زده نشان دهد که حاکمان جمهوری اسلامی با مردم رفتاری غیر مسالمت‌آمیز دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: دشمن می‌خواهد تا از طریق عناصر مزدور خود با ایجاد ناامنی در ایران آنهم در آستانه مذکرات، ایران را کشوری آشوب‌زده نشان دهد که حاکمان جمهوری اسلامی با مردم رفتاری غیر مسالمت‌آمیز دارند.


سید صادق طباطبایی نژاد عضو مجمع نمایندگان اصفهان و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در اصفهان گفت: ضدانقلاب همواره مترصد فرصتی برای ایجاد ناآرامی و برهم زدن آرامش جامعه ماست.

وی افزود: کشاورزان اصفهانی هفته قبل با سر دادن شعارهای منطقی و رفتاری کاملا مسالمت‌آمیز مطالبات خود را مطرح کردند، اما در تظاهرات این هفته که عده آنها بسیار کمتر از تظاهرکنندگان هفته قبل بود ما شاهد ناآرامی و خشونت بودیم که این خشونت‌ها و ناآرامی‌ها نشان‌دهنده نفوذ ضدانقلاب و بدخواهان مردم و نظام در میان تظاهرکنندگان است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد تا از طریق عناصر مزدور خود با ایجاد ناامنی در ایران آنهم در آستانه مذکرات، ایران را کشوری آشوب‌زده نشان دهد که حاکمان جمهوری اسلامی با مردم رفتاری غیر مسالمت‌آمیز دارند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: کشاورزان اصفهانی در هفته قبل مطالبات بحق خود را مطرح کردند و رئیس جمهور و وزرای مربوطه نیز قول پیگیری حق مشکلات را دادند و امیدواریم هر چه زودتر اقدامات لازم برای حل مشکلات کشاورزان اصفهان انجام شود.

وی در پایان گفت: معیشت کشاورزان تنها وابسته به همین شغل است که آن هم به خاطر مشکل آب با سختی مواجه شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان