arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

نیکزاد: حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.

علی نیکزاد اظهار داشت: دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم است که باید در حوزه به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.

نیکزاد تصریح کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت برخی کالا‌های اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.

نظرات بینندگان