arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

قیمت گوشی های سامسونگ امروز ۷ آذر ۱۴۰۰

A12 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. A12 در عین حال ارزانترین گوشی در فهرست زیر محسوب می‌شود. به دلیل مقبولیت بالای برند سامسونگ و قیمت پایین، A12 فروش خوبی را تحربه می‌کند. گلکسی A22 یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در بازار جهانی محسوب می‌شود. گلکسی A22 در حال حاضر دومین مدل پرطرفدار سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها است. گلکسی S20 FE نسخه پرچمدار، اما ارزان‌سازی شده سامسونگ در بازار است. رقابت تنگاتنگی بین گلکسی S20 FE، A72 و A52 وجود دارد. این سه مدل محبوب در حال حاضر بین ۹ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارند. گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمند برای S20FE، A72 و A52 باشد. M31 برای کسانی که باتری گوشی اهمیت بالاتری برای آن‌ها دارد، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

A12 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. A12 در عین حال ارزانترین گوشی در فهرست زیر محسوب می‌شود. به دلیل مقبولیت بالای برند سامسونگ و قیمت پایین، A12 فروش خوبی را تحربه می‌کند. گلکسی A22 یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در بازار جهانی محسوب می‌شود. گلکسی A22 در حال حاضر دومین مدل پرطرفدار سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها است.

گلکسی S20 FE نسخه پرچمدار، اما ارزان‌سازی شده سامسونگ در بازار است. رقابت تنگاتنگی بین گلکسی S20 FE، A72 و A52 وجود دارد. این سه مدل محبوب در حال حاضر بین ۹ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارند. گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمند برای S20FE، A72 و A52 باشد. M31 برای کسانی که باتری گوشی اهمیت بالاتری برای آن‌ها دارد، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

قیمت گوشی های سامسونگ امروز ۷ آذر ۱۴۰۰

نظرات بینندگان