arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد

در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص 151 در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی‌، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص 151 در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی‌، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در نخستین روز آذرماه با ثبت شاخص 165، آلوده‌ترین روز سال 1400 بود و کیفیت هوا در این روز برای دومین بار از ابتدای سال جاری در شرایط ناسالم برای همه شهروندان قرار گرفت؛ از 28 آبان تا 6 آذر نیز به مدت 9 روز هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار داشت و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، روز آینده نیز تهرانی‌های باید در هوای ناسالم تنفس کنند.

در حال حاضر دمای هوای تهران 15 درجه سانتیگراد است و طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کمینه دما در روز آینده 9 درجه و بیشینه دما 16 درجه سانتیگراد خواهد بود.

نظرات بینندگان