arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

دیدار نمایندگان روسیه و چین با نماینده آمریکا در امور ایران در وین / اولیانوف: بر عزم مشترک برای نهایی کردن موفقیت آمیز مذاکرات وین تاکید شد

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از دیدار وی و نماینده چین با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از دیدار وی و نماینده چین با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد.

وی در پیامی توییتری نوشت: «به همراه "وانگ کان" نماینده چین با "رابرت مالی" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کردیم. ما به تبادل دیدگاه‌ها درباره از سرگیری گفت‌وگوهای وین درباره برجام پرداخته و بر عزم مشترک برای نهایی کردن موفقیت آمیز (این نشست) تاکید شد».

اولیانوف پیشتر نیز حال و هوای جلسه نخست کمیسیون مشترک برجام که امروز برگزار شد را متفاوت توصیف کرد.

وی درباره وضعیت امروز مذاکرات در کمیسیون مشترک برجام گفت: «گاهی بحث‌ها داغ و گاهی بسیار دوستانه می‌شد اما نتیجه این بود که کار از جایی که در 20 ژوئن متوقف شده بود ادامه خواهد یافت».

دور جدید گفت‌وگوها بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) با هدف رفع تحریم‌ها عصر امروز در هتل کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

نظرات بینندگان