arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

رایزنی سه جانبه چین، روسیه و آمریکا در پایان روز اول مذاکرات وین / اولیانوف: سه طرف بر عزم مشترک برای نهایی سازی موفقیت آمیز مذاکرات تاکید کردند

نمایندگان روسیه، چین و آمریکا حاضر در مذاکرت برجامی وین شامگاه دوشنبه و بعد از پایان روز نخست نشست کمیسیون مشترک برجام، در دیداری سه جانبه به گفت و گو و تبادل نظر درخصوص جلسه امروز ایران و گروه ۱+۴ پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نمایندگان روسیه، چین و آمریکا حاضر در مذاکرت برجامی وین شامگاه دوشنبه و بعد از پایان روز نخست نشست کمیسیون مشترک برجام، در دیداری سه جانبه به گفت و گو و تبادل نظر درخصوص جلسه امروز ایران و گروه ۱+۴ پرداختند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در توئیتی نوشت که ساعتی پیش وی به همراه وانگ کوان مذاکره کننده ارشد چین در مذاکرات وین و رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران ملاقاتی سه جانبه داشته اند.

اولیانوف نوشت که در ملاقات سه جانبه هیات های روسیه، چین و آمریکا، درخصوص دور تازه مذاکرات وین درباره برجام گفت و گو تبادل نظر شد.

این دیپلمات روس خاطرنشان کرد که در این ملاقات، سه طرف بر عزم مشترک برای نهایی سازی موفقیت آمیز مذاکرات تاکید کردند.

اولیانوف روز دوشنبه قبل از شروع روز نخست مذاکرات وین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزام ایرنا گفت که نسبت به حصول توافق در این دور از مذاکرات خوش بین است و اعتقاد راسخ دارد که دستیابی به توافق «شدنی و امکان پذیر» است.

نظرات بینندگان