arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۹ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

باقری کنی: گروه ۱+۴ تاکید کرد که ابتدا باید وضعیت تحریم‌ها مشخص شود، سپس در مورد سایر موضوعات بحث شود

معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد به آمریکا اعتماد نداریم و رسیدگی به وضعیت تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا علیه کشورمان در اولویت نشست وین قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما: معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد به آمریکا اعتماد نداریم و رسیدگی به وضعیت تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا علیه کشورمان در اولویت نشست وین قرار گرفت.

معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان درباره نتایج نشست کمیسیون مشترک رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در هتل کوبورگ وین با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مصاحبه کرد.

علی باقری کنی گفت: نشست امروز (دوشنبه) کمیسیون مشترک برجام که با شرکت جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های ۱+۴ برگزار شد دو دستور داشت.

وی سپس اشاره کرد که دستور کار اول کمیسیون مشترک برجام مربوط به گزارشی درباره «وضعیت اجرای برجام» بود و دستور کار دوم درباره «دیدگاه‌های طرف‌های شرکت کننده» در این نشست در رابطه با مذاکرات در دوره پیش رو بود.

علی باقری کنی همچنین خاطر نشان کرد فردا (سه شنبه) کار گروه بررسی موضوع لغو تحریم‌ها علیه ملت ایران آغاز به کار می‌کند.

وی سپس افزود: همه کشور‌های عضو گروه ۱+۴ به مطالبه به حق جمهوری اسلامی ایران تن دادند و تاکید کردند که ابتدا باید وضعیت تحریم‌های غیر قانونی آمریکا علیه مردم کشورمان مشخص شود و سپس در مورد سایر موضوعات بحث شود.

نظرات بینندگان