arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۸۹

پیام فراکسیون حامیان دولت مجلس به مردم مصر

مطمئن باشید كه خداوند قادر ملتی را كه برای او قیام كرده است به پیروزی خواهد رساند. نه آمریكای قدرتمند و نه غرب فریبكار و نه حسنی مبارك مستبد هرگز قادر نیستند انقلاب شما رابه شكست بكشانند چه اینكه خداوند اراده كرده است مستضعفان را به قدرت برساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
متن بیانیه فراكسیون حامیان دولت، كه به امضای رییس فراكسیون رسیده، به شرح زیر است:

مردم مسلمان مصر

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از حركت الهی و اسلامی شما اعلام می‌داریم.

ما به عنوان صاحبان تجربه‌ی انقلاب اسلامی نكاتی چند را به شما یادآوری می‌كنیم.

۱- مطمئن باشید كه خداوند قادر ملتی را كه برای او قیام كرده است به پیروزی خواهد رساند. نه آمریكای قدرتمند و نه غرب فریبكار و نه حسنی مبارك مستبد هرگز قادر نیستند انقلاب شما رابه شكست بكشانند چه اینكه خداوند اراده كرده است مستضعفان را به قدرت برساند.

" و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین"

همانطوری كه خداوند موسی را با عصایی بر فرعون صاحب ارتش پیروز كرد، خداوند شما را نیز به ابرقدرتها و فرعون مصر پیروز خواهد كرد.

۲- مصر همواره سرزمین مسلمانان و متعلق به اسلام بوده است. مصر منشاء اندیشه‌های بازگشت به اسلام راستین و الهام بخش جهان اسلام بوده است و اكنون نیز از مردم مصر انتظار می‌رود تنها بر محور اسلام حركت كنند و انقلاب خود را مبنای آن تنظیم نمایند. با انتخاب رهبران مذهبی و شعارهای اسلامی سمت و سوی حركت خود را مشخص نمایند. مردم مصر تجربه‌ی سنگین چپ گرایی و راست گرایی دولتها را دیده‌اند و اكنون نوبت حركت به سوی صراط مستقیم‌الله است.

۳- ممكن است رژیم حسنی مبارك با تاكتیك، عقب نشینی‌هایی را در مقابل شما آغاز كند و امتیازاتی بدهد، شما مردم مسلمان باید هشیاری خود را حفظ كنید و هرگز با به دست آوردن پیروزهایی مقطعی، از اهداف بزرگ یعنی سرنگونی حكومت دیكتاتوری و برقراری حكومتی بر مبنای ارزشهای اسلامی دست برندارید.

۴- تلاش كنید با ارتش درگیر نشوید، ارتش از نیروهای مردمی و از فرزندان شما هستند. سعی نمایید با آگاهی بخشی و محبت آنان را به بازگشت به دامان امت اسلامی فراخوانید. فراموش نكنید مردان بزرگی چون خالد اسلامبولی از دل همین ارتش روییده‌اند.

۵- با شعارهای اسلامی در شب و روز در خیابانها، مدارس و مساجد اقتدار رژیم حسنی مبارك را در هم بریزید كه این وعده الهی است كه :

" یا ایهاالذین امنو ان تنصروالله ینصر كم و یثبت اقدامكم"

فراكسیون انقلاب اسلامی

روح الله حسینیان

دهم بهمن ماه ۱۳۸۹

۲۵ صفر ۱۴۳۲
نظرات بینندگان