arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰
حضور همه سالن‌های زیبایی تهران در منزل یا محل کار شما با زیب‌آنلاین

خدمات آرایشی متناسب با نوع زندگی امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خدمات آرایشی متناسب با نوع زندگی امروز

 یکی از مولفه‌های زندگی مدرن و امروزی، جلوگیری از اتلاف وقت به هر شکل ممکن در قالب اعتماد به کارشناسان حوزه‌های مختلف و دریافت خدمات سریع، آسان و مناسب ترین قیمت ممکن است. یعنی همان ضرورتی که مجموعه «زیب‌آنلاین» به خوبی آن را حس کرده و از سال 1398 در قالب خدمات آرایشی در منزل یا محل کار، مورد استفاده قرار داده است.

فعالیت این مجموعه که پیش از هر مورد دیگر، یادآور سنت پسندیده ایجاد حسن همکاری است؛ علاوه بر کارآفرینی برای طیف گسترده‌ای از آرایشگران مجرب خانم و آقا در چارچوب استفاده از حرفه‌ای‌ترین متخصصان حوزه زیبایی، شامل ایجاد راهکارهایی بکر در رزرو وقت آنلاین، زمان‌دهی منعطف و تضمین کیفیت نیز هست؛ یعنی همان اصل مهم مشتری‌مداری که باید الفبای هر کسب و کاری باشد.

دسترسی بسیار آسان

گردانندگان مجموعه زیب‌آنلاین، از بدو فعالیت خود، بر آن بوده‌اند تا آسان‌ترین راه ارائه خدمات شامل خدمات مو، ناخن، آرایش صورت، جوانسازی پوست، مژه و ابرو و تتو برای خانم‌ها و تمامی خدمات آرایشی آقایان شامل خدمات اصلاح صورت و سر، ناخن، رنگ مو و ریش و همچنین اصلاح و خدمات آرایشی کودکان را پیشنهاد کنند؛ به گونه‌ای که کاربران می‌توانند صرفا با ثبت سفارش در اپلیکیشن زیب‌آنلاین، در کم‌ترین زمان، خدمات دلخواه را در منزل یا محل کار دریافت کنند.

این خدمات با همکاری بهترین آرایشگران سالن‌های زیبایی مختلف تهران همراه است و زمان انتظار حضور متخصصان در محل مورد نظر با احتساب روز و ساعت دلخواه مشتری، فقط چند دقیقه است.

خدمات آرایشی متناسب با نوع زندگی امروز

کارآفرینی در کنار احترام به مشتری

همان‌طور که پیشتر گفته شد، مجموعه زیب‌آنلاین توانسته است در کنار ارائه بهترین خدمات به مشتری‌های خانم و آقا، طرح امکان کاریابی آسان برای متخصصان امور زیبایی را نیز اجرایی کند. یعنی همکارانی که تمایل به همکاری با مجموعه را دارند، پس از گذراندن مراحل مصاحبه و تست کیفی، می‌توانند با تعیین ساعات کاری خود در قالب انتخاب زمان کاری منعطف و درآمد بالا، به علاوه دریافت بیشتر هزینه سرویس، از مزیتی دیگر مانند دریافت هزینه جابجایی نیز برخوردار شوند .

خدمات آرایشی متناسب با نوع زندگی امروز

کیفیت ارائه خدمات در بهترین سطح

تیم زیب آنلاین با فراهم کردن شرایط ویژه برای همکاری با سالن‌های زیبایی، این امکان را ایجاد کرده تا سالن‌ها هم بتوانند با عضویت رایگان در مجموعه زیب و ارائه خدمات در منزل مشتریان، بیش از ظرفیت خود، فعالیت داشته باشند. نمایش سالن‌ها در فضای اپلیکیشن زیب آنلاین و معرفی آنها به کاربران زیب، و همچنین پوشش هزینه رفت و آمد نیروی سالن‌ها به منزل مشتریان، از مزایای این همکاری است. سالن‌های زیبایی می‌توانند با انتخاب خدمات قابل ارائه، محدوده سرویس‌دهی، و قیمت‌گذاری مد نظر خود، کیفیت ارائه خدمات خود را در بهترین سطح نگه داشته و همکاری متفاوتی را در عرصه زیبایی با مجموعه زیب تجربه کنند.

گام موثر در سال 1400

با آغاز سال ۱۴۰۰، زیب آنلاین برای بهبود تجربه کاربری مشتریان خود، همکاری خود را با سالن‌های زیبایی مطرح تهران برای ارائه خدمات خود در منزل مشتریان شروع کرد و با استقبال سالن‌های زیبایی و مشتریان آن‌ها مواجه شد. با بیشتر شدن تعداد سالن‌های همکار و اضافه شدن امکان رزرو خدمات به صورت گروهی و در کنار دوستان، کاربران زیب آنلاین تجربه استفاده بهتر و راحت‌تر خدمات زیبایی و آرایشگاهی را در منزل خود داشته و این رزرو خدمات رفته رفته با استقبال بیشتری رو به رو شد. بر این اساس کاربران زیب می‌توانند روز به روز تجربه بهتری در جهت استفاده از خدمات زیبایی در منزل یا محل کار خود داشته باشند و بدون اتلاف زمان ارزشمند خود، با بهترین کیفیت خدمات، از خدمات زیبایی در محل زندگی یا کار، از سوی اولین ارائه دهنده آنلاین خدمات آرایشی در پایتخت باشند.

حفظ حریم مشتری با رعایت کلیه موارد قانونی

یکی از مواردی که پیرامون خدمات متعدد زیبایی و غیره در محیط منزل مطرح می‌شود، احترام به حریم مشتری و رعایت بسیاری از اصول است.

مجموعه زیب آنلاین در بحث اعتمادسازی برای مشتریان، رعایت همه موارد مطرح در قانون مانند بحث امانت‌داری و رازداری، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از متقاضیان همکاری را در دستور کار خود قرار داده است.

از سوی دیگر، اشاره به این نکته ضروری است که همکاران زیب آنلاین، در این بخش، اغلب از شاغلان قدیمی و مطرح بهترین سالن‌های زیبایی تهران هستند و پیشتر امتحان خود را در همه زمینه‌ها پس داده‌اند. مجموعه زیب آنلاین در این زمینه، حتی از آغاز فعالیت خود کارنامه قابل قبولی داشته است که یکی از نقاط قوت این مجموعه به شمار می رود. به این خاطر علیرغم داشتن مشتریان سخت پسند، امتیاز کلی سرویس زیب آنلاین بالاتر از 4 و 7 دهم تا 5 است.

اطمینان از ارائه خدمات زیب آنلاین

از آن جایی که فعالیت مجموعه زیب‌آنلاین، در ردیف طرح‌های نوآورانه قرار دارد و تاکنون از سوی گروهی دیگر تجربه نشده، آنچه بیش از هر مورد دیگر واجد اهمیت است، روند تست آرایشگران و آشنا کردن آن‌ها با رویکردهای نوین مجموعه است.

ارتباط مجموعه، با بهترین سالن‌های زیبایی تهران و استفاده از زبده‌ترین آرایشگران زن و مرد، پیروی از مولفه‌های اساسی و… از جمله نکاتی است که گردانندگان آن با تاکید زیاد دنبال می‌کنند. دستورالعمل‌هایی که بیش از هر مورد دیگر بر بحث‌های مهمی چون «تضمین کیفیت» و «رضایت مشتری» استوار است.

حرکت تازه در پشتیبانی خدمات

درباره حرکت تازه مجموعه زیب آنلاین در خصوص پشتیبانی و تضمین کیفیت کار، علاوه بر اشاره به مواردی چون دریافت گواهی رضایت از مشتری و رصد چگونگی رضایت خدمات باید اشاره کرد که:  «بحث پشتیبانی خدمات، یکی از ابتکارات «تیم زیب» در زمینه ارائه خدمات زیبایی است. یعنی اگر مشتریان به هر نحو، از ارائه خدمات (از نظر فنی) راضی نباشند، «مجموعه زیب»، خود را موظف می داند به هر شکل ممکن این رضایت فنی را با اعزام مجدد نیرو به دست آورد.

به این منظور «زیب آنلاین» سازوکاری ایجاد کرده‌ است که مشتری در صورت عدم رضایت فنی، تا 72 ساعت فرصت داشته باشد که این موضوع را اعلام کند و کارشناسان با بررسی موضوع، در اسرع وقت، خدماتی تازه و رایگان ارائه خواهند کرد، ترمیم انجام خواهد شد و اگر رضایت مشتری جلب نشد، هزینه سرویس، تمام و کمال عودت داده می‌شود.

هدف کیفیت بالاست

زیب آنلاین در تلاش است برای اولین بار در ایران ارائه خدمات زیبایی را از وضعیت سنتی خارج کرده و تا حد ممکن سویه متفاوت و نوینی به آن بدهد. یکی از فاکتورهای در نظر گرفته شده برای این تحول زیرساختی، دقت بالا به مساله نارضایتی مشتری است. به این صورت که از همان ابتدا، اساس کار بر جلب نظر حداکثری مشتری قرار دارد. برای بعد از ارائه خدمات هم با ایجاد یک پشتیبانی قوی همراه با مشتری خواهد بود. سیستم پشتیبانی زیب آنلاین در حال حاضر از ساعت 8 صبح تا نیمه شب است.

در همین راستا، این مجموعه تاکنون بالغ بر 20 هزار سرویس ارائه کرده که مشتریانش تاکنون به تمام کارهای آن نمره قبولی داده‌اند.

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

ثبت سفارش آنلاین از طریق وب سایت

https://zibonline.com/#

آدرس:

تهران، بلوار قیطریه، روبه روی پارک قیطریه. پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد 1

تلفن:

 ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳

 

 

نظرات بینندگان