arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

جورج کلونی بعد از تصادف سال ۲۰۱۸: با دیدن جماعت موبایل به دست، فهمیدم که فقط برای‌شان جنبه سرگرمی دارم

جورج کلونی اخیرا در مصاحبه با روزنامه ساندی‌تایمز از تجربه‌ سال ۲۰۱۸ در تصادف موتورسیکلت گفته، و از رهگذرانی که به جای کمک به او از این صحنه فیلمبرداری کردند، انتقاد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی‌بی‌سی: جورج کلونی اخیرا در مصاحبه با روزنامه ساندی‌تایمز از تجربه‌ سال ۲۰۱۸ در تصادف موتورسیکلت گفته، و از رهگذرانی که به جای کمک به او از این صحنه فیلمبرداری کردند، انتقاد کرده است.

 این ستاره ۶۰ ساله سینمای هالیوود، چند سال پیش در حالیکه سوار بر موتورسیکلتی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت به سمت محل فیلمبرداری سریال تبصره ۲۲ در ساردینیای ایتالیا در حرکت بود، با اتومبیلی که ناگهان جلوی او پیچید تصادف کرد و به هوا پرت شد.

او در این مصاحبه گفته در حالیکه بعد از تصادف روی زمین افتاده بود و از درد فریاد می‌کشید، عده‌ای دورش جمع شده بودند و با گوشی موبایل از او فیلم می‌گرفتند.

جورج کلونی به روزنامه ساندی‌تایمز گفت: «وقتی چهره‌ مشهوری هستی که نقش بر زمین شده‌ و تصور می‌کند که آخرین لحظات زندگی‌اش را سپری می‌کند، با دیدن مردمی که با گوشی‌های موبایل‌شان از تو فیلم‌ می‌گیرند متوجه می‌شوی که تو فقط وسیله تفریح آنها در صفحه فیس‌بوک‌شان هستی».

جورج کلونی پس از این سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شد و بعد از چند ساعت مرخص شد.

نظرات بینندگان