arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

رایزنی‌های امروز باقری در وین با مورا و نمایندگان سه کشور اروپایی

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان،‌ فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در ادامه رایزنی‌ها در وین امروز (چهارشنبه) دهم آذر ماه با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیداری دوجانبه داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان،‌ فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در ادامه رایزنی‌ها در وین امروز (چهارشنبه) دهم آذر ماه با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیداری دوجانبه داشت.

وی همچنین با نمایندگان سه کشور اروپایی عضو برجام با حضور انریکه مورا به رایزنی پرداخت. این نخستین دیدار باقری با نمایندگان این سه کشور در وین به صورت سه جانبه است.

معاون سیاسی وزیر خارجه طی دو سه روز اخیر علاوه بر رایزنی دوجانبه با مورا با نمایندگان روسیه و چین نیز نشستی سه جانبه داشت.

باقری صبح امروز (چهارشنبه) نیز با «مایکل لینهارت» وزیر خارجه اتریش دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و مذاکرات وین به گفت‌وگو نشست.

نشست افتتاحیه مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در وین برای رفع تحریم‌ها عصر دوشنبه (هشتم آذر ماه) به وقت محلی به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد.

نظرات بینندگان