arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

با تشک بادی ماشین خواب راحتی داشته باشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از تخت خواب شدن صندلی‌های عقب خودرو، مخصوصاً در طول سفر برای داشتن حس آرامش و خواب راحت از تشک بادی استفاده کنید. این تشک بدلیل حجم کم و همراه داشتن یک عدد پمپ باد فندکی می‌توان در هر جا و شرایطی آن را در زمان 5 دقیقه باد کنید. طبی بودن تشک و جنس رویه آن و به کار بردن دو عدد پایه که بین صندلی جلو و عقب قرار می‌گیرد، کاربرد آن را دو چندان می‌کند. جنس الیاف رویه به کار رفته در آن بایستی لطیف و از مخمل با خاصیت ضد تعریق باشد جنس خود تشک از پلاستیک فشرده با مقاومت بالا است و جنس قسمت زیر آن چرمی است تا تشک سر نخورد. تشک بادی ماشین را مطابق با نوع خودرو خود انتخاب کنید زیرا ابعاد آن متناسب با نوع طراحی داخلی خودرو و سایز آن باشد.

با تشک بادی ماشین خواب راحتی داشته باشید

تشک بادی بدلیل خاصیت ضد تعریق و حساسیت، در همه فصول مورد استفاده کنید. این تشک برای تمامی سنین مفید و کاربردی است به طوری‌که پایه های آن نوعی مقاومت در برابر وزن سنین مختلف را دارند. یکی از ویژگی‌های این تشک‌ها، سبک و قابل حمل بودن آن است. به این منظور همراه آن یک ساک برای جابجایی راحت‌تر و چسب تعمیرات در تولیدی کارخانه در کنار آن بسته‌بندی می‌شود. لازم به ذکر است تشک‌های بادی تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می‌کنند و این در حالی است که وزن خود تشک حداکثر تا 3 کیلوگرم است. کارخانه‌های تولیدی، تشک‌های بادی را در رنگ‌های متفاوت مطابق با سلیقه‌های گوناگون تولید و آماده می‌کنند. تشک بادی ماشین اغلب در رنگ‌هایی مانند مشکی، کرم، قهوه‌ای، طوسی، سبز، آبی، سرمه‌ای و زرشکی که بیشترین رنگ‌های مورد پسند خریداران رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و کرم بوده است.

تخت بادی، بهترین جایگزین تخت‌های دیگر

تخت بادی، یکی از بهترین جایگزین‌ها برای برای تخت‌های  جاگیر آهنی و چوبی است. یکی از مهمترین مزایای این محصول، که امروزه مردم به آن توجه زیادی دارند، این است که جای کمی اشغال می‌کند. امروزه مردم برای خود و کودکان‌شان این تخت بادی را تهیه می‌کنند تا از فضای زیادی که تخت‌های چوبی و آهنی می‌گیرند، راحت بشوند. اگر مسئله‌ی کمبود جا که ممکن است برای همه‌ی مردم مطرح نباشد را کنار بگذاریم، تخت های بادی یکی از بهترین وسیله‌ها برای مسافرت و گشت و گذار هستند. به راحتی قابل حمل بوده، در ماشین یا حتی  چمدان شما جای می‌گیرند. وزن زیادی ندارند و این مورد یکی دیگر از مهمترین مزایای این محصول است. از دیگر مزیت‌ها، می‌توانیم به این اشاره کنیم که به آسانی باز و بسته می‌شوند.

با تشک بادی ماشین خواب راحتی داشته باشید

بعد از مسافران، تخت بادی در بین افراد مسن و افرادی که از کمر درد رنج می‌برند، محبوبیت فراوان دارد. ساختار تخت بادی به صورتی است که در هنگام خواب و استراحت کوچکترین فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نمی‌کند، از این رو بسیار مناسب افراد سن بالا می‌باشد. و برای کسانی که کمر درد، بیماری‌های ضعف عضلانی و سیاتیک دارند، نوع طبی تخت‌های بادی بسیار مناسب و سودمند است. تخت‌های بادی انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند. مردم با توجه به نیازشان تختی متناسب را انتخاب می‌کنند. بعضی تخت‌ها برای استفاده کوتاه مدت و بعضی برای استفاده‌ی دائمی می‌باشند. تخت اصولا به دو دسته یک‌نفره و دونفره تقسیم می‌شوند. بعضی از این تخت‌ها دارای پمپ برق هستند. با توجه به سلیقه و نیازتان می‌توانید انتخاب کنید که بالشت هم داشته باشد یا خیر. جنس این نوع تخت‌ها از پلاستیکی است که روی آن پارچه بکار رفته است. هم‌چنین در انواع رنگ‌ها با جنس‌های مختلف که پاسخگوی نیاز و سلیقه‌ای مشتری باشد عرضه می‌شوند. نکته‌ی دیگری که توجه شمارا جلب می‌کند این است که نسبت به سایر تخت‌ها بسیار قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تری دارند.

استخر پیش ساخته

داشتن استخر در خانه یا ویلا، از زیباترین سازه‌های معماری به شمار می‌رود. البته استفاده از سازه استخر فقط جنبه زیبایی و تفریح ندارد. احداث استخر علاوه بر خانه، ویلا، باغ، زمین کشاورزی، مزرعه‌های پرورش ماهی و مراکز تفریحی آبی از عملیات ساختمانی پیچیده محسوب می‌شود. البته با وجود احداث دشوار استخر، بسیاری از افراد از استخر پیش ساخته برای تفریح یا محلی برای ذخیره آب استفاده می‌کنند. استخر پیش ساخته به دو نوع برزنتی – پی وی سی با ریم فلزی و فایبرگلاس – رزین تقسیم می شوند که هر کدام به نوع خود مناسب محل مورد نظر هستند. البته هر دوی آن‌ها قابلیت استفاده به صورت توکار و روکار را دارند که برای استفاده از نوع توکار آن‌ها، باید از قبل از نصب، تمهیداتی انجام گیرد. نمونه برزنتی – پی وی سی استخرهای پیش ساخته از نوع استیل است که به وسیله زبانه‌هایی که روی آن تعبیه شده است به محفظه استخر اتصال می‌یابد و یک قاب مربع، مستطیل یا دایره ای را شکل می‌دهند. این فریم با استفاده از جای‌گیری‌های مناسبی که بر روی پارچه برزنتی قرار داده شده است، نقش گرفته و فضای سه بعدی را که آب درون آن قرار دارد را شکل می‌دهد.

این نمونه استخر برای استفاده‌های صنعتی و کشاورزی مناسب‌تر می‌باشد. استخر پیش ساخته با نوع فایبرگلاس و رزین از جنس قایق‌های تفریحی کوچک است ک بسیار با دوام می‌باشد و در برابر ناملایمات جوی از استقامت خوبی برخورد است. به همین دلیل در ویلاها، خانه‌‌ها، باغ‌ها، استخرهای ورزشی، پارک‌های آبی، مزرعه‌های پرورش ماهی و زمین‌های کشاورزی قابل استفاده است. همچنین تنوع اشکال و ابعاد این نمونه استخر، به دلیل تقاضای بسیار و کارایی بیشتر آن، زیاد است. البته در بازار شاهد انواع فانتزی آن نیز هستیم.

نظرات بینندگان