arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

آلک بالدوین می‌گوید تیراندازی مرگبار می‌تواند پایان کار بازیگری من باشد

آلک بالدوین، بازیگر سرشناس پذیرفته که تیراندازی که هنگام فیلمبرداری یک فیلم وسترن به مرگ هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری منجر شد، می‌تواند پایانی برای کار حرفه‌ای او باشد. این بازیگر ۶۳ ساله در مصاحبه با جورج استفانوپولوس که از شبکه‌ای بی سی نیوز پخش شد گفت: "می‌تواند این اتفاق بیفتد"، اما افزود که برایش اهمیتی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی بی سی: آلک بالدوین می‌گوید: یک نفر مسئول این اتفاق بوده فقط می‌دانم که من نبودم

آلک بالدوین، بازیگر سرشناس پذیرفته که تیراندازی که هنگام فیلمبرداری یک فیلم وسترن به مرگ هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری منجر شد، می‌تواند پایانی برای کار حرفه‌ای او باشد.

این بازیگر ۶۳ ساله در مصاحبه با جورج استفانوپولوس که از شبکه ای بی سی نیوز پخش شد گفت: "می‌تواند این اتفاق بیفتد" اما افزود که برایش اهمیتی ندارد.

او در این مصاحبه که دیشب، دوم دسامبر از شبکه ای‎بی‌سی پخش شد، می‌گوید: "یک نفر یک فشنگ واقعی در اسلحه گذاشته. فقط می‌دانم که من نبودم."

آلک بالدوین به خاطر بازی هایش در فیلم های بسیاری از جمله "گلن‌گری گلن راس" و "شکار برای اکتبر سرخ" و همچنین ایفای نقش کمدی دونالد ترامپ در برنامه ستردی نایت لایو مشهور است.

آقای بالدوین می‌گوید: "نمیدانم سر صحنه چه اتفاقی افتاد. نمی‌دانم چطور این فشنگ سر از این اسلحه درآورد. نمی‌دانم."

او افزود: "اما با تمام وجود می‌خواهم هر کاری انجام دهم که چنین اتفاقی کمتر تکرار شود.

این بازیگر می‌گوید در روز ۲۱ اکتبر که این حادثه اتفاق افتاد، هالینا هاچینز همه حرکات او را هدایت می‌کرد.

"او به من گفت که چطور و از چه زاویه‌ای اسلحه را در دست بگیرم. من اسلحه را به سوی همان نقطه ای که او خواسته بود نشانه گرفتم. جایی تقریبا پایین زیر بغلش."

این بازیگر میگوید که برای شلیک گلوله لازم بوده که اسلحه را مسلح کند، اما نه اینکه شلیک کند.

او می‌گوید: "ماشه کشیده نشد. من ماشه را نکشیدم." او می‌گوید که بعد از مسلح کردن اسلحه گلوله شلیک شده است.

در اواخر ماه اکتبر آلک بالدوین هنگام فیلمبرداری تازه‌ترین فیلمش "زنگ‌زدگی" با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ مدیر فیلمبرداری و مجروح شدن کارگردان شد.

این اولین بار است که پس از این حادثه، آلک بالدوین در مقابل دوربین ظاهر شده است. او فقط یکبار در ماه اکتبر و برای اینکه پاپاراتزی‌ها یا عکاسان سمج برخی نشریات دست از سر او و خانواده اش بردارند، با نشریه "تی ام زد" مصاحبه ای کرده بود.

خانم هاچینز، ۴۲ ساله پس از اصابت گلوله با هلی کوپتر به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان در اثر شدت جراحات جان باخت. جویل سوزا، ۴۸ ساله کارگردان فیلم 'راست' به معنی زنگ زدگی هم مجروح شد.

بر اساس گزارش دادگاه، دیو هالز، دستیار کارگردان، اسلحه را به آقای بالدوین داده بود. او نمی‌دانسته که گلوله واقعی در اسلحه است و هنگام دادن اسلحه گفته بوده که "خالی" است.

اسلحه را هانا گوتارز، ۲۴ ساله و نگهبان و مسئول نگهداری اسلحه‌های فیلم به آقای هالز داده بود.

در استودیوهای فیلمسازی برای استفاده از تفنگ نمایشی مقررات سختی وجود دارد. معمولا کارشناسان متخصص سلاح این اسلحه‌ها را تهیه می‌کنند و به اعضای کادر فیلم درباره امنیت آن مشورت می‌دهند.

وکلای خانم گوتارز می‌گویند که او نمی‌داند که گلوله واقعی از کجا آمده است و در حال حاضر محور اصلی تحقیقات پلیس در آمریکا یافتن پاسخ این پرسش است که چطور این گلوله واقعی به صحنه فیلمبرداری رسیده است.

نظرات بینندگان