arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

دعوای دو بازیگر سر یک اسلحه

جان اشنایدر، بازیگر و خواننده، واکنش تندی به اظهارات جدید الک بالدوین، همکار خود نشان داد، این واکنش درباره حوادث تراژیک فیلم (Rust) است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جان اشنایدر، بازیگر و خواننده، واکنش تندی به اظهارات جدید الک بالدوین، همکار خود نشان داد، این واکنش درباره حوادث تراژیک فیلم (Rust) است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، مدتی پیش، بالدوین در حال تمرین صحنه‌ای از مجموعه فیلم جدید خود در  نیومکزیکو بود، اما اکنون به عنوان یک قاتل شناخته می‌شود.

الک بالدوین در حین فیلمبرداری فیلم Rust، با اسلحه موجود در سکانسی که بازی می‌کرد، شروع به تیراندازی کرد، اما گلوله‌های اسلحه واقعی بودند و هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم بر اثر اصابت گلوله، جان باخت.


تحقیقات در مورد این حادثه یک ماه است که در حال انجام است و بالدوین پنجشنبه شب طی یک مصاحبه کامل با جورج استفانوپولوس از ABC News ادعا کرد که علیرغم اینکه اسلحه را در دست داشت، "ماشه را نکشید. "

اکنون، اشنایدر، ۶۱ ساله، افکار خود را در مورد این موضوع در یک ویدئوی ۱۸ دقیقه‌ای با عنوان "جدی الک؟ " به اشتراک گذاشت. اشنایدر مدعی شد که این مصاحبه " برای این طراحی شده بود که ما برای الک بالدوین متاسف شویم" و مدعی شد که واکنش‌های احساسی بازیگر با چشمان اشک آلود در طول مصاحبه کاملا ساختگی بود.

دعوای دو بازیگر سر یک اسلحه

اشنایدر گفتگو را زیر سوال برد و پرسید که آیا بینندگان قرار بود باور کنند که یک تفنگ خود به خود  شلیک کرده است. اشنایدر ادامه داد: "این (سینما) یک تجارت فوق العاده است که همه ما در آن کار می‌کنیم. ما مفتخریم که بخشی از آن هستیم. پس وقتی کسی یک کار مزخرف را انجام می‌دهد که واضح است که جورج و الک اینجا انجام داده اند و واضح است که این زن قربانی شده و مرده است. خانواده او هنوز بدون مادر، بدون همسر هستند. این اظهارات پوچ است. "

او ادامه داد: " تا سه هفته پیش، این یک اسلحه سینمایی بود. چهار هفته پیش، هیچ‌کس نمی‌دانست که چگونه این سلاح واقعی در صحنه فیلمبرداری پر شده است و امروز، او می‌گوید اصلا ماشه را نکشیده است. ما را احمقی‌هایی ساده در نظر می‌گیری؟ "
او سپس از مجریان قانون و از بازرسان خواست که ادعای بالدوین را باور نکنند و آن را "بیهوده" خواند.

اشنایدر اصرار داشت: «اسلحه‌ها خود به خود شلیک نمی‌کنند، هیچ دنیایی وجود ندارد که در آن اسلحه‌ها به خودی خود، شلیک کنند. هاچینز  مرده و از خانواده او هیچ عذرخواهی نمی‌شود، به نظر من،   هیچ عدالتی صورت نمی‌گیرد.»

اشنایدر سپس قیاسی را ایجاد کرد و تیراندازی «Rust» را با قلدری مقایسه کرد که یک کودک را از تاب در زمین بازی هل می‌دهد و منجر به آسیب جدی می‌شود. این بازیگر گفت: "قلدر قرار است چه بگوید؟ من او را هل ندادم! "

نظرات بینندگان