arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

وزیر ورزش: معرفی مدیرعامل پرسپولیس پس از شهرآورد/صدری یکی از گزینه‌هاست

وزیر ورزش و جوانان درباره معرفی مجید صدری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: صدری فقط یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و سایر گزینه‌ها پس از دربی معرفی می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانه ملت: وزیر ورزش و جوانان درباره معرفی مجید صدری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: صدری فقط یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و سایر گزینه‌ها پس از دربی معرفی می‌شوند.

«حمید سجادی»  درباره علت تعلل در تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید، گفت: در این رابطه بررسی‌هایی به عمل آمده و هیات مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیات مدیره فعلی پرسپولیس باید تقویت شود، افزود: پس از تقویت هیات مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود.

سجادی در پاسخ به سوالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیات مدیره فعلی معرفی شده است، گفت: صدری به عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده است؛  ما از هیات مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیأت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این نظرات در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصاد و دارایی، دادگستری و ورزش و جوانان برگزار می‌شود، جمع بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از دربی استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره سایر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: در حال حاضر به دلیل پیش رو بودن بازی دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه‌ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم تا همه هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

نظرات بینندگان