arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

قالیباف: بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه آینده به مجلس می‌آید / رییس جمهور گفت لازم است بودجه تا ۳ روز دیگر در دولت بررسی شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه هفته آینده(۲۱ آذرماه) توسط دولت به مجلس ارائه می‌شود. او با اشاره به نشست روز گذشته خود با رییس جمهوری اظهار کرد: برای اینکه بودجه از کفایت لازم برخوردار شود، رییس جمهوری تاکید کردند که لازم است بودجه تا ۳ روز دیگر در دولت بحث و بررسی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه هفته آینده(۲۱ آذرماه) توسط دولت به مجلس ارائه می‌شود.

«محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات درباره زمان ارائه بودجه که باید ۱۵ آذرماه طبق قانون به مجلس ارسال شود، گفت: دولت در حال اصلاح ساختاری در بودجه ۱۴۰۱ است که این موضوع اولویت مجلس و دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز گذشته خود با رییس جمهوری اظهار کرد: برای اینکه بودجه از کفایت لازم برخوردار شود، رییس جمهوری تاکید کردند که لازم است بودجه تا ۳ روز دیگر در دولت بحث و بررسی شود.

قالیباف افزود: البته نکاتی نیز مدنظر داشتیم تا پیش از آنکه بودجه به مجلس ارسال شد، این نکات مورد بررسی قرار گرفته و یک جلسه هم با روسای کمیسیون های مجلس درباره مسائل اقتصادی، عمرانی و برنامه و بودجه درباره بودجه ۱۴۰۱ بحث و بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد پس از انجام کارهای گفته شده، هفته آینده یکشنبه، بودجه ۱۴۰۱ تقدیم مجلس شود و در این یک هفته هم همدلی و توافق بیشتر برای بودجه انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان