arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

ال‌جی یک در دیگر را به روی کاربران گوشی‌های هوشمند خود بست

ال جی  وب‌سایت توسعه‌دهنده خود را می‌بندد و این یعنی آخرین فرصت برای باز کردن قفل بوت لودر در گوشی‌های هوشمند این برند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ال جی  وب‌سایت توسعه‌دهنده خود را می‌بندد و این یعنی آخرین فرصت برای باز کردن قفل بوت لودر در گوشی‌های هوشمند این برند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، پس از این که ال‌جی اعلام کرد از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود، این شرکت قول به‌روزرسانی‌های سه ساله سیستم‌عامل جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را داد تا چرخه عمر آن‌ها را افزایش دهد و مطمئن شود کاربران وفادار ناامید نخواهند شد.

اما از ماه آینده، غول فناوری کره‌ای دیگر کلید‌های باز کردن قفل بوت لودر‌ها را ارائه نخواهد کرد. بوت لودر برنامه‌ای است که به طور پیش فرض در گوشی‌های اندرویدی نصب می‌شود و هر زمان که موبایل روشن می‌شود، برای فعال کردن سیستم عامل شروع به کار می‌کند. بوت لودر مخصوص به گوشی نبوده و هر دستگاهی که یک سیستم عامل داشته بشد، حتماً به بوت لودر هم نیاز خواهد داشت (حتی تلویزیون‌های هوشمند و..). به عبارت دیگر گوشی شما از یک هارد برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کند.

ال‌جی یک در دیگر را به روی کاربران گوشی‌های هوشمند خود بست

پارتیشن‌هایی از این هارد متعلق به سیستم اندروید، برنامه‌های شما و سایر قسمت‌ها است. در اینجا نقش بوت لودر مدیریت این قسمت‌ها و همچنین به عنوان یک پست بازرسی یاد می‌شود. چون اصلی بودن رام هنگام راه اندازی را هم بررسی می‌کند.

حالا که ال‌جی وب‌سایت توسعه‌دهنده خود را می‌بندد، آخرین فرصت برای باز کردن قفل بوت لودر خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد دارید گوشی ال‌جی خود را کمی بیشتر نگه دارید و می‌خواهید آن را روت کنید یا یک کاستوم رام نصب کنید، اکنون آخرین فرصت برای دریافت کلید بوت لودر است. به هر حال، اگر از طرفداران سرسخت ال‌جی هستید، این احتمالاً بهترین گزینه برای سالم نگه داشتن برنامه‌های گوشی برای مدت طولانی‌تری است.

نظرات بینندگان