arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

مقتدی صدر: همه شبه‌نظامیان رها را که از سلاح‌ها به بهانه مقاومت سوء استفاده می‌کنند، منحل می‌کنیم / سلاح‌ها فقط در دست دولت باشند

رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازگشت تروریسم دال بر بحرانی شدن اوضاع سیاسی عراق است.وی افزود: «این همان چیزی است که کشور و مردم را به خاطر برخی کرسی‌ها و مناصب به خطر می‌اندازد و این ما را ملزم می‌کند تا تأکید کنیم که سلاح‌ها فقط در دست دولت باشند و سخت تلاش می‌کنیم تا همه شبه‌نظامیان رها را که از سلاح‌ها به بهانه مقاومت یا هر بهانه دیگری سوء استفاده می‌کنند، منحل کنیم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازگشت تروریسم دال بر بحرانی شدن اوضاع سیاسی عراق است.

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق درباره بازگشت تروریسم به عراق هشدار داد و گفت که این مساله نشان دهنده بحرانی شدن اوضاع سیاسی عراق است.

مقتدی صدر تأکید کرد که سلاح‌ها باید منحصرا در دست دولت عراق باشند و برای انحلال شبه‌نظامیان رها و آزاد باید تلاش و اقدام جدی صورت بگیرد.

صدر در صفحه توییتر خود نوشت: «بازگشت داعش در منطقه مخمور و بمب‌گذاری‌های سیاسی که در بصره رخ داد و برخی ترورها در مناطق مختلف عراق، نشان دهنده بدتر شدن اوضاع سیاسی کشور و یادآور حملات به بیمارستان‌ها و غیرنظامیان قبل از انتخابات است».

وی افزود: «این همان چیزی است که کشور و مردم را به خاطر برخی کرسی‌ها و مناصب به خطر می‌اندازد و این ما را ملزم می‌کند تا تأکید کنیم که سلاح‌ها فقط در دست دولت باشند و سخت تلاش می‌کنیم تا همه شبه‌نظامیان رها را که از سلاح‌ها به بهانه مقاومت یا هر بهانه دیگری سوء استفاده می‌کنند، منحل کنیم».

نظرات بینندگان