arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰

۵۳ نفر در اثر واژگونی یک کامیون حامل مهاجران در جنوب مکزیک کشته شدند

در یکی از مرگبارترین حوادث برای مهاجرانی که جان خود را به منظور رسیدن به ایالات متحده به خطر می‌اندازند، دست‌کم ۵۳ نفر اکثراً از آمریکای مرکزی بر اثر واژگونی کامیونی که آن‌ها را حمل می‌کرد، در جنوب مکزیک کشته شدند.به گزارش رویترز، ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر این حادثه مجروح و به بیمارستان‌های چیاپاس که با گواتمالا هم‌ مرز است، منتقل شدند. مقامات گفتند که بیش از ۱۰۰ نفر در داخل کامیون بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در یکی از مرگبارترین حوادث برای مهاجرانی که جان خود را به منظور رسیدن به ایالات متحده به خطر می‌اندازند، دست‌کم ۵۳ نفر اکثراً از آمریکای مرکزی بر اثر واژگونی کامیونی که آن‌ها را حمل می‌کرد، در جنوب مکزیک کشته شدند.

به گفته مقامات، این حادثه زمانی رخ داد که این کامیون حامل مهاجران در یک پیچ تند در بیرون از شهر «توکسلا گوتیرز» در ایالت «چیاپاس» واژگون شد و به یک پل برخورد کرد. دفتر دادستانی کل تعداد کشته‌شدگان را ۵۳ نفر اعلام کرد.

به گزارش رویترز، ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر این حادثه مجروح و به بیمارستان‌های چیاپاس که با گواتمالا هم‌ مرز است، منتقل شدند. مقامات گفتند که بیش از ۱۰۰ نفر در داخل کامیون بودند.

به گفته مقامات ایالت چیاپاس، مردان، زنان و کودکان در میان کشته‌شدگان هستند. «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور» رئیس‌جمهور مکزیک این حادثه را بسیار دردناک خواند و ابراز تاسف کرد.

نظرات بینندگان