arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰

حسن یزدانی قرارداد بست اما وزن کشی هم نکرد

رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، با صعود تیم های صنایع مازندران و فولادین ذوب آمل به دیدار فینال به پایان رسید. در شرایطی که حسن یزدانی چهره شاخص کشتی جهان و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با تیم فولادین ذوب آمل برای حضور درمحله نهایی لیگ قرارداد بسته بود، اما این کشتی گیر در مراسم وزن کشی این رقابت ها حاضر نشد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک علی رغم بستن قرارداد با نماینده آمل برای حضور در مرحله نهایی لیگ، وزن کشی نکرد.

رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، با صعود تیم های صنایع مازندران و فولادین ذوب آمل به دیدار فینال به پایان رسید.

در شرایطی که حسن یزدانی چهره شاخص کشتی جهان و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با تیم فولادین ذوب آمل برای حضور درمحله نهایی لیگ قرارداد بسته بود، اما این کشتی گیر در مراسم وزن کشی این رقابت ها حاضر نشد تا غایب بزرگ تیم آمل در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ باشد.

یزدانی در صورت حضور در نیمه نهایی باید برابر آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک از تیم سهند ارس به میدان می رفت.

به این ترتیب یزدانی در دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است بعد از ظهر امروز (جمعه) میان تیم های فولادین ذوب آمل و صنایع مازندران برگزار شود نیز با توجه به عدم حصور در مراسم وزن کشی، به میدان نمی رود.

دلیل اینکه چرا یزدانی علی رغم بستن قرارداد و دریافت پول در هیچ مبارزه ای برای نماینده آمل به میدان نرفت، مشخص نیست و هنوز مسئولان این تیم توضیحی ارائه نداده اند.

یزدانی در سالن مسابقات حضور داشت و دقایقی نیز به همراه دیگر کشتی گیران نرمش کرد اما در مراسم وزن کشی حضور پیدا نکرد.

نظرات بینندگان