arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

مشکل ارواح در اقامتگاه نخست وزیری ژاپن!

نخست‌وزیر ژاپن در اقامتگاه رسمی دولت که به‌دلیل گزارش‌هایی از تسخیر شدن آن توسط ارواح ۹ سال خالی مانده بود، حضور یافته است. به نوشته وبگاه «یاهو نیوز»، «شینزو آبه» و «یوشیهیده سوگا» نخست‌وزیران قبلی ژاپن حاضر نشده بودند در این اقامتگاه که گفته می‌شود توسط ارواح تسخیر شده و اتفاقاتی عجیبی در آن رخ می‌دهد، ساکن شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «فومیو کیشیدا» نخست‌وزیر ژاپن روز دوشنبه گفت، در اولین شب حضور در اقامتگاه رسمی نخست‌وزیری که ۹ سال خالی مانده بود، خواب راحتی داشته است.

به نوشته وبگاه «یاهو نیوز»، «شینزو آبه» و «یوشیهیده سوگا» نخست‌وزیران قبلی ژاپن حاضر نشده بودند در این اقامتگاه که گفته می‌شود توسط ارواح تسخیر شده و اتفاقاتی عجیبی در آن رخ می‌دهد، ساکن شوند.

با این حال، کیشیدا که تصمیم گرفته در این اقامتگاه رسمی ساکن شود در جمع خبرنگاران گفت: «دیروز راحت خوابیدم».

او در پاسخ به این سوال که آیا با اتفاقاتی غیر عادی مواجه شده یا شبحی مشاهده کرده است گفت: «فعلاً چیزی ندیده‌ام».

در کودتای سال ۱۹۳۶ در ژاپن، شماری از مقامات ارشد دولت وقت این کشور از جمله وزیر اقتصاد، در این اقامتگاه به قتل رسیدند و از آن زمان، گزارش‌هایی از اتفاقات عجیب در راهروهای آن گزارش شده است.

آبان امسال، مجلس نمایندگان ژاپن با ۲۹۷ رأی مثبت کیشیدا رهبر حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن را به‌عنوان یکصد و یکمین نخست‌وزیر ژاپن برگزید.

کیشیدا در ماه اکتبر و پس از استعفای سوگا نخست‌وزیر سابق ژاپن به دلیل افزایش انتقادات از عملکرد وی در مقابله با همه‌گیری کرونا، مسئولیت کابینه جدید را برعهده گرفت.

نظرات بینندگان