arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با آیت الله سیستانی

آیت الله سیستانی پیش از ظهر امروز پذیرای تعدادی از پزشکان و کادر اداری بنیاد  بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی وارث وابسته به آستان قدس حسینی در کربلای مقدس و همچنین شماری از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان به همراه خانواده هایشان بودند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: جمعی از کودکان مبتلا به سرطان به همراه پزشکان خود با آیت الله  سیستانی دیدار کردند.

 آیت الله  سیستانی پیش از ظهر امروز پذیرای تعدادی از پزشکان و کادر اداری بنیاد  بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی وارث وابسته به آستان قدس حسینی در کربلای مقدس و همچنین شماری از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان به همراه خانواده هایشان بودند.

 

آیت الله سیستانی در این دیدار به شرح مختصری از فعالیت های این بنیاد و خدمات آن به بیماران سرطانی که توسط دکتر حیدر حمزه العابدی ارائه شد، گوش دادند.

ایشان در ادامه از این بنیاد پزشکی پیشگام و تلاش های علامه شیخ عبدالمهدی الکربلایی  در زمینه ارائه مراقبت های پزشکی خوب به همه عراقی ها با هر طایفه و قومیتی قدردانی کردند.

آیت الله سیستانی همچنین از کادر پزشکی، پرستاری و همه کارکنان بنیاد مذکور به خاطر تلاش ها و خدمات بشردوستانه آنها قدردانی کردند و برای آنها دعای خیر و برکت و توفیق روزافزون و برای بیماران حاضر و سایر بیماران نیز شفای عاجل و تندرسی کامل را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

مرجع عالیقدر شیعیان در ادامه این دیدار به سخنان «جنات عماد عبدالوهاب» دختربچه مبتلا به سرطان خون گوش دادند و وی در این سخنان از مرجعیت دینی در زمینه مراقبت از بیماران و همچنین طرح پزشکی آستان قدس حسینی در خصوص فراهم کردن زمینه درمان رایگان بیست روزه برای همه مراجعه کنندگان در مراکز وابسته به آن، قدردانی کرد.

 

 

نظرات بینندگان