arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

برنامه و بازی اندروید را از کجا دانلود کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه و بازی اندروید را از کجا دانلود کنیم؟

در دنیای تلفن‌های همراه، سوالی که همیشه همه کاربران با آن درگیر هستند، " از کجا برنامه و بازی دانلود کنیم؟ " می‌باشد. در واقع پیدا کردن محلی مناسب برای دانلود برنامه و بازی اندروید یک مسئله بسیار مهم و پر چالش برای کاربران است. در این بین سایت‌های مختلفی در این زمینه به ما کمک می‌رسانند. برای مثال ما میتوانیم برنامه‌های خود را از مارکت جهانی گوگل پلی که بصورت پیش‌فرض بر روی تمام تلفن‌های همراه نصب شده است، دانلود کنیم. اما گاهی اوقات و به جهت تحریم‌های گوگل برای کاربران ایرانی، امکان بارگیری برخی از اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی برای ایرانیان مقدور نیست. به همین دلیل لازم است تا از یک سرویس ایرانی برای اینکار استفاده کنیم. ما به شما سایت دیجی روید را پیشنهاد می‌دهیم. دیجی روید در زمینه دانلود بازی و برنامه اندروید فعالیت می‌کند. حال در کنار هم به بررسی دقیق این وبسایت میپردازیم. در ابتدا پیشنهاد میکنم برای ورود به این وبسایت عبارت " دیجی روید " را در گوگل جستجو کرده و وارد این سایت شوید

وبسایت دیجی روید

دیجی روید یک وبسایت در زمینه ارائه اپلیکیشن و بازی اندروید می‌باشد. این وبسایت توسط گروه برنامه نویسی اندرولایت با جهت افزایش دسترسی کاربران به برنامه‌های اندروید ساخته شده است. فرض کنید که قصد دانلود بازی یا برنامه‌ای را از گوگل پلی دارید. در این مواقع چند اتفاق ناخوشایند برای شما پیش خواهد آمد. اولین مورد عدم دسترسی آن برنامه برای کاربران ایرانی است. بسیار از برنامه‌ها یا بازی‌های اندروید در کشور ایران قابل دانلود و بارگیری نیستند و از طرف گوگل به شما پیام می‌دهد که " این برنامه در کشور شما در دسترس نیست. " مشکل بعدی نیز عدم دانلود صحیح برنامه‌ها است. برنامه‌ها یا بازی‌های مختلف که حجم زیادی دارند به راحتی از مارکت جهانی گوگل پلی دانلود نمی‌شوند و مدام در حال قطع شدن دانلود هستند. مشکل آخر نیز حجم مصرف اینترنت است. به دلیل آنکه سرورهای گوگل پلی در خارج از ایران قرار دارد، ترافیک کاربران ایرانی را بیش از حد مورد نظر مصرف می‌کند. شما در هنگام دانلود بازی یا برنامه از این مارکت از ترافیک خارجی خود مصرف می‌کنید. ترافیک خارجی نیز نسبت به ترافیک داخلی بسیار گران بوده و این موضوع اصلا به نفع شما نیست.

اما در وبسایت دیجی روید تمام این مشکلات به خوبی حل شده است. شما میتوانید تمام برنامه‌های اندرویدی که در این وبسایت قرار دارند را با سرعت بسیار بالا دانلود کنید. سرعت این وبسایت به جهت استفاده از کدنویسی درست و استاندارد و همچنین استفاده از دیتاسنترهای داخلی برای کاربران ایرانی بسیار بالا است. از دیگر مزیت‌های دیجی روید میتوان به استفاده از ترافیک نیم بها اشاره نمود. در این وبسایت هرچیزی که شما دانلود کنید جز ترافیک داخلی و البته با تعرفه نیم بها اینترنت برای شما محاسبه می‌شود. با این امکان میتوانید در مصرف حجم اینترنت خود بسیار صرفه جویی کنید.

تنوع برنامه و بازی

برنامه و بازی بسیار زیادی در وبسایت دیجی روید قرار گرفته است که کاربران میتوانند هرکدام را که در نظر داشتند به راحتی دانلود و سپس نصب کنند. فرقی ندارد که به دنبال دانلود واتساپ هستید یا هر برنامه دیگری، در دیجی روید میتوانید به برنامه مورد نظر خود به راحتی دسترسی لازم را پیدا کنید. اگر هم برنامه مورد نظر شما در دیجی روید قرار نداشت میتوانید به راحتی از قسمت درخواست برنامه یا بازی، درخواست خود را ارسال کرده تا نویسندگان این سایت نسبت به ارائه برنامه مورد نظر شما اقدام کنند.

برنامه و بازی اندروید را از کجا دانلود کنیم؟

امکانات دیجی روید

تمامی برنامه‌ها و بازی‌های اندروید در این وبسایت همگی از دارای توضیحات کامل و جامع می‌باشند. اگر تمایل به دانلود بازی و برنامه خاصی دارید، فقط کافیست تا توضیحات این مربوط به آن برنامه را در دیجی روید مطالعه کنید. برای مثال اگر به دنبال دانلود آپارات هستید، میتوانید به راحتی با مراجعه به این وبسایت توضیحات کاملی را در این دو اپلیکیشن مطالعه کرده و سپس به راحتی این دو برنامه اندرویدی را دانلود کنید. از دیگر امکانات برنامه دیجی روید میتوان به موارد بسیار زیادی اشاره کرد. تمام برنامه‌ها یا بازی‌های گذاشته شده در دیجی روید همگی به دقت بررسی می‌شوند تا مبادا از نظر فنی یا امنیتی مشکلی را برای کاربران ایجاد کنند. به همین دلیل میتوانید با خیالی آسوده نسبت به دانلود بازی یا برنامه مورد نظر خود اقدام کنید.

ترافیک نیم بها

سرورهای وبسایت دیجی روید در کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است. به همین دلیل تمامی کاربران میتوانند دانلود بازی یا برنامه اندروید از سایت دیجی روید را با ترافیک نیم بها و همچنین ترافیک داخلی خود انجام دهند و در مصرف حجم اینترنت خود بسیار صرفه جویی کنند. همچنین محل قرارگیری دیتاسنتر‌های دیجی روید در ایران باعث شده تا کاربران مشکل ترافیک بین الملل را حس نکنند و برنامه‌ها را با سرعت بسیار بالا دانلود کنند.  

همگام سازی شده با موبایل

از دیگر امکانات وبسایت دیجی روید میتوان به سازگاری با تلفن همراه و تبلت اشاره کرد. کاربران میتوانند برای استفاده از این وبسایت علاوه بر لپ تاپ یا رایانه‌های رو میزی از تلفن همراه نیز استفاده کنند. قالب این وبسایت به گونه‌ای پیاده سازی و طراحی شده است که میتوانید به راحتی با تلفن همراه وارد این سایت شده و از امکانات آن استفاده کنید. در وبسایت دیجی روید هیچ محدودیتی برای دستگاه‌های کاربران وجود ندارد. هرکاربری با هر دستگاهی اعم از تبلت یا موبایل ویا رایانه رو میزی میتواند وارد این وبسایت شده و به دانلود برنامه یا بازی مورد نظر خود بپردازد.  دیجی روید مکانی برای راحتی شما در دانلود بازی و برنامه اندروید می‌باشد. امکانات این وبسایت آنقدر خوب و زیاد است که هرکسی را به استفاده از آن ترغیب می‌کند..  از ترافیک نیم بها در مصرف اینترنت گرفته تا تنوع بالا در بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی، همگی دیجی روید را به یک وبسایت قوی و مطمئن برای دانلود اپلیکیشن‌های مورد نظرمان تبدیل کرده است. این وبسایت با بهره گیری از تیم نویسندگان حرفه‌ای در تلاش است تا بهترین موارد را برای کاربران خود ایجاد کند و نقش بسیار مهمی در دسترسی کاربران ایرانی به برنامه‌ها و بازی‌های اندروید ایفا کرده است.

اگر با مطالعه این مقاله به فکر استفاده از وبسایت دیجی روید افتاده اید، فقط کافیست روی دانلود برنامه اندروید کلیک کنید تا مستقیما وارد وبسایت دیجی روید شوید. همچنین میتوانید عبارت " دیجی روید " را گوگل جستجو کرده و از طریق گوگل وارد سایت شوید.

نظرات بینندگان