arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

بودجه اختصاصی پنتاگون برای جنگ با بیگانگان فضایی

صورت‌حساب دفاعی ۷۷۰ میلیارد دلاری پنتاگون شامل آژانسی برای بررسی بیگانگان فضایی، یوفو‌ها می‌شود.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صورت‌حساب دفاعی ۷۷۰ میلیارد دلاری پنتاگون شامل آژانسی برای بررسی بیگانگان فضایی، یوفو‌ها می‌شود.
 

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، در لایحه دفاعی سالانه ۷۷۰ میلیارد دلاری که مجلس سنای ایالات متحده  در روز چهارشنبه تصویب کرد،   مستلزم ایجاد آژانس جدیدی برای بررسی گزارش‌های مشاهده بیگانگان فضایی است.

 بخش ۱۶۸۳  قانون مجوز دفاع ملی  برای سال مالی ۲۰۲۲، لوید آستین وزیر دفاع و آوریل هاینز، مدیر اطلاعات ملی، باید ظرف ۱۸۰ روز پس از امضای بایدن «دفتر، ساختار سازمانی و مقاماتی برای رسیدگی به پدیده‌های هوایی ناشناس ایجاد کنند».

آژانس جدید در میان وظایف خود، «ارتباطات بین پدیده‌های هوایی ناشناس و دولت‌های خارجی متخاصم، سایر دولت‌های خارجی، یا نهاد‌های غیردولتی» و «تهدیدی را که چنین حوادثی برای ایالات متحده ایجاد می‌کند، ارزیابی خواهد کرد».

بودجه اختصاصی پنتاگون برای جنگ با بیگانگان فضایی

در ماه ژوئن، یک  گزارش دولتی  در مورد مشاهده بیگانگان فضایی گفت که هیچ توضیح واحدی برای ۱۴۰ حادثه گزارش شده توسط پرسنل نظامی از سال ۲۰۰۴ تا کنون وجود ندارد، اما آن‌ها را تهدیدی برای ایمنی پرواز و تهدیدی بالقوه برای امنیت ملی تلقی کرد.

ماه گذشته، پنتاگون بی سر و صدا اعلام کرد که گروه شناسایی و هماهنگ سازی مدیریت اشیاء هوابرد را برای نظارت بر تحقیقات بیگانگان فضایی تشکیل داده است، که منتقدان به عنوان تلاشی برای محدود کردن شفافیت در این موضوع به آن حمله کردند.

نظرات بینندگان