arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۶ آذر ۱۴۰۰

علی باقری: اگر طرف مقابل مواضع ما را بپذیرد، مذاکرات دور جدید می تواند آخرین دور گفتگوها باشد

مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین گفت اگر طرف مقابل دیدگاه‌ها و مواضع منطقی جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد گفت‌وگوهای دور جدید می‌تواند اخرین دور مذاکرات باشد و در کوتاه‌ترین زمان به توافق برسم. وی تصریح کرد که سرعت دستیابی به توافق بستگی به طرف مقابل دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین گفت اگر طرف مقابل دیدگاه‌ها و مواضع منطقی جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد گفت‌وگوهای دور جدید می‌تواند اخرین دور مذاکرات باشد و در کوتاه‌ترین زمان به توافق برسم. وی تصریح کرد که سرعت دستیابی به توافق بستگی به طرف مقابل دارد.

علی باقری کنی پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام این مطلب را به خبرنگاران ایرانی گفت. و افزود: این دور از گفت‌وگوها با توجه به اینکه دولت جدید در این شکل گرفته بود و تیم جدیدی هم برای گفت‌وگوها ماموریت پیدا کرده بود، قاعدتا همراه خودش دیدگاه ها و مواضع دولت جدید را به وین آورده بود. برهمین اساس ما در قبال گفت‌وگوهایی که در شش دور قبل انجام گرفته بود و پیش نویس‌هایی که تا آن زمان تولید شده بود موضع، دیدگاهها، اصلاحات و پیشنهادات مد نظر تیم ایرانی را لحاظ کردیم و این را در اسناد مذاکراتی درج و به طرف مقابل ارائه کردیم.

 

نظرات بینندگان