arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

«ماکان‌بند» علیه «مینا وحید» بیانیه داد

روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو اعلام کرد: گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد. پیش از آغاز کنسرت، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، گروه ماکان بند در هفته جاری توانست برگزاری کنسرت‌هایش در تهران را از سر بگیرد. ابتدا در تالار وزارت کشور، در روز 6 دی برای دو سانس روی صحنه رفت و سپس شب گذشته، 9 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرایش را برای دو سانس دیگر تکرار کرد.

اما در یکی از اجراهای اخیرِ ماکان بند، یکی از بازیگران حاضر در سالن، حرکتی را انجام داد که ناشایست و خلافِ عُرف و ارزش‌های جامعه بود.

گروه ماکان بند نسبت به این اتفاق سکوت نکرد و شب گذشته و پیش از آغاز اجرایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

پیش از آغاز کنسرت، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.

همچنین موسسه آوازی نو به عنوان برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند، متنی را به طور رسمی و در راستای محکوم کردن حرکتِ خانم بازیگر منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو به عنوان ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در تمام سال‌های فعالیت خود احترام به مخاطب رعایت قوانین و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کارخود قرار داده و همراه با هنرمندان عزیز تلاش نموده لحظاتی سرشار از نشاط اجتماعی و امیدواری را بین مخاطبان محترم موسیقی ایجاد کند.
متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.
پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.
در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.»

در ادامه تمدیدهای کنسرت ماکان بند، این گروه امروز جمعه 10 دی و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

نظرات بینندگان