arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

زهرا مغانی، والیبالیست ۱۸ ساله ایرانی به پورتوی پرتغال پیوست

پدیده جوان والیبال زنان ایران با مدیران باشگاه پورتو پرتغال به توافق رسید و به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد. پدیده والیبال زنان ایران در شرایطی به پورتو پیوسته که این تیم در نیم‌فصل اول سوپرلیگ پرتغال قهرمان شد و به پلی‌آف رفت و در پلی‌آف نیز تاکنون توانسته هر ۲ مسابقه خود را با پیروزی بگذراند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: پدیده جوان والیبال زنان ایران با مدیران باشگاه پورتو پرتغال به توافق رسید و به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

بعد از انتقال نافرجام به بروسنو اسلواکی، زهرا مغانی قید لژیونر شدن را با تا دریافت پیشنهاد جدید زد و در سوپرلیگ والیبال زنان ایران در تیم پیکان به کار خود ادامه داد و چشم‌انتظار پیشنهاد جدیدی بود تا بتواند خود را در قامت لژیونر ایرانی به والیبال جهان معرفی کند.

 

مغانی در شرایطی قصد داشت که لژیونر شود که بعد از بردیا سعادت در والیبال مردان، به جوان‌ترین لژیونر والیبال زنان در سن 18 سالگی تبدیل می‌شد.

بعد از حضور سمیرا ایمانی مربی ایرانی در جمع اعضای کادرفنی پورتو، عملکرد مغانی بررسی شد و تصمیم مدیران پورتو برای جذب این پدیده ایرانی نهایی شد تا زهرا مغانی به تیم والیبال زنان پورتو پرتغال بپیوندد.

 

پدیده والیبال زنان ایران در شرایطی به پورتو پیوسته که این تیم در نیم‌فصل اول سوپرلیگ پرتغال قهرمان شد و به پلی‌آف رفت و در پلی‌آف نیز تاکنون توانسته هر 2 مسابقه خود را با پیروزی بگذراند؛ ضمن آن‌که این تیم در cev کاپ اروپا هم حضور دارد، تورنمنتی که یک چهره ایرانی دیگر هم در آن حضور دارد و آن‌هم کسی نیست جز نگین شیرتری، لژیونر والیبال زنان در تیم آوس پرتغال.

 

باید دید زهرا مغانی که حالا جوان‌ترین لژیونر والیبال زنان ایران به شمار می‌رود، در تیم جدید خود چه عملکردی خواهد داشت و در ترکیب پورتو چه نمایشی از خود به جای می‌گذارد.

نظرات بینندگان