arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

بررسی تاثیر عکاسی بر دیجیتال مارکتینگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بررسی تاثیر عکاسی بر دیجیتال مارکتینگ

محتوای غنی مانند عکس و فیلم به دور از اندازه و نوع هر کسب و کاری، به بخش ضروری از دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. قواعد بازاریابی همواره تغییر می کنند اما آنچه در مارکتینگ تقریبا ثابت مانده است، جلب نظر مخاطبین از طریق ارائه محتوای تصویری به شکلی با کیفیت و خلاقانه است. در ادامه این مقاله به بررسی تاثیر عکاسی بر دیجیتال مارکتینگ و اهمیت این شاخه تخصصی روی رشد کسب و کار ها خواهیم پرداخت.

بررسی انواع عکاسی موثر روی دیجیتال مارکتینگ

 عکاسی صنعتی

این سبک که یکی از شاخه های اصلی عکاسی است، اکثرا برای شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. تصاویر ثبت شده از کارکنان هنگام انجام کار، تجهیزات صنعتی و ماشین آلات برای نشان دادن آنچه در یک شرکت تولیدی یا خدماتی می گذرد بسیار جذاب است. اکثر این تصاویر در پروژه های تبلیغاتی شرکت ها مانند مجلات مختلف، وبسایت، پست های شبکه های اجتماعی و ... منتشر می شوند.

 عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی گسترده ترین سبک عکاسی است که هر سبک عکاس را می توان در این شیوه انجام داد. هدف تصویر در نهایت می تواند آن را به زیر مجموعه عکاسی تبلیغاتی هدایت کند. عکاسی مدلینگ، عکاسی محصول، عکاسی محیط، عکاسی پرتره و عکاسی معماری به نوعی عکاسی تبلیغاتی تبدیل شده اند که به ویژه در کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

 عکاسی لباس

عکاسی حرفه ای لباس معمولا به دو دلیل انجام می شود:

1.استفاده تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، بنر وبسایت، کاتالوگ محصولات و ...

2.استفاده در وبسایت بصورت ساده (بک گراند سفید) برای نشان دادن بافت و جنس لباس

استودیو حرفه ای ایران وب لایف با نمونه کار های متعدد در زمینه عکاسی پوشاک آماده ارائه خدمات به شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت عکاسی لباس، اینجا را لمس کنید.

عکاسی جواهر

یکی از مشاغلی که معمولا در فعالیت های دیجیتال مارکتینگ به مشکل می خورند، صنف طلا و جواهر است. به تصویر کشیدن میزان جذابیت و زیبایی جواهر، نیاز به سال ها تجربه و تجهیزات قوی دارد که اغلب با عکاسی شخصی نمی توان به آن رسید. عکاسی حرفه ای جواهرات، نقش مستقیمی در میزان اثرگذاری کمپین های بازاریابی آنلاین روی فروش دارد.

علاوه بر جواهرات، عکاسی از بدلیجات، سکه، گوشواره، انگشتر و ... به شکلی که جذاب به نظر برسند، کار یک متخصص و عکاس حرفه ایست.

 عکاسی لوازم آرایشی و بهداشتی

به تصویر کشیدن لوازم آرایشی با بازی رنگ ها می تواند تاثیر بسیار زیادی روی موفقیت کمپین تبلیغاتی شما بگذارد. خلاقیت و تجهیزات حرفه ای، دو بدنه اصلی عکاسی لوازم آرایشی هستند که اگر با تجربه یک تیم عکاسی حرفه ای ادغام شوند، نتایج بسیار خوبی برای هر کسب و کاری رقم می زنند.

دلایل اهمیت عکاسی در دیجیتال مارکتینگ

عکاسی تخصصی ایران وب لایف

هنگامی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می شود، ارتباط بصری با مخاطبین در فضای وب اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. بر اساس تحقیقات وبسایت pixlee کاربر اگر با محتوای تصویری ارتباط برقرار کند، حدود 80 درصد احتمال بیشتری دارد که ادامه مطلب را بخواند. وظیفه طراحی عکس های خلاقانه و تصاویر جذاب به عهده کیست؟ استودیو حرفه ای عکاسی.

1.روایتگری را به تصویر بسپارید.

ارزش یک تصویر شاید بیش از 1000 کلمه محتوای متنی باشد. یک عکس خلاقانه توانایی انتقال پیام، ایده و احساسات را به درست ترین شکل ممکن دارد. عکس های جذاب در وب سایت و صفحات سوشال مدیا می‌توانند روایتگر باشند و پیام را بسیار موثر منتقل کنند.

استفاده از عکاسی به شرکت ها کمک می کند تا موفقیت ها و داستان های خود را به صورت بصری روایت کنند. همچنین عکاسی می تواند محصولات و خدمات هر کسب و کاری را به بهترین نحوه معرفی کند.

2.تاثیرگذاری بالا روی مشتریان

با توجه به تعداد بالای مقالات و محتوای متنی، افراد شاید متنی را که مدتی پیش خوانده اند فراموش کنند اما حذف یک تصویر ثبت شده در ذهن مردم به این راحتی ها نیست. تحقیقات نشان می دهد اثر برخورد اول تنها 7 ثانیه طول می کشد و در این فاصله زمانی، بهترین ابزار داشتن یک تصویر جذاب برای نمایش است.

3.حرفه ای به نظر برسید.

داشتن عکس هایی حرفه ای و با کیفیت از محصولات یا کارخانه، به مشتریان حس اعتماد بیشتر می دهد و خیال آن ها را از بابت همکاری با یک مجموعه حرفه ای راحت می کند. داشتن عکس هایی با ظاهری بهتر از متوسط، ​​در وب سایت و شبکه های اجتماعی امتیاز ویژه ای برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

4.رضایت مشتری

نشان دادن رضایت مشتری با تصاویر طراحی شده، بخصوص برای شرکت های ارائه دهنده خدمات، مورد نیاز است. به عنوان مثال ثبت تصاویر خوشحال کننده از مشتریان یک رستوران و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی مستقیما باعث ایجاد تعامل بیشتر مشتری و افزایش فروش می شود.

5.ورودی مخاطب به وبسایت

پیوند و لینک دادن شبکه های اجتماعی به وبسایت، منجر به افزایش ترافیک ورودی می شود. اگر تصاویری که در شبکه های اجتماعی پست می کنید برای مشتریان دارای ارزش باشد، مطمئنا تعدادی برای خرید یا کنجکاوی وارد سایت شما خواهند شد و این همان سوشال سیگنالی است که در سئو هم به درد شما می خورد.

6.ارتباط هوشمند و قوی

مردم به آنچه می بینند نسبت به آنچه می شوند اعتماد بیشتری می کنند. گفته می شود که بیش از 90 درصد ارتباطات انسانی از نوع بصری است و افراد فورا منطق پشت تصاویر را درک می کنند. تا زمانی که روی پلتفرم های دیجیتال قصد دارید مخاطب جذب کنید، ایجاد ارتباط و تعامل با تصویر میسر می شود و سپس خواندن محتوا احتمال خرید را افزایش می دهد.

بنابراین برای ورود مشتری به قیف فروش و یا مشاهده محتوای شما، استفاده از تصاویر بخصوص عکس های گرافیکی با معنی اهمیت دارد.

7.ترغیب به خرید

شما به وبسایتی بیشتر اعتماد دارید که از تصاویر محصول در حال استفاده، نوع بسته بندی محصول و ... استفاده می کند یا وبسایتی که هیچ تصویری در آن نیست؟ مسلما گزینه اول متقاضی بیشتری دارد و احتمال خرید نیز از آن بیشتر است.

استودیو حرفه ای ایران وب لایف

استودیو حرفه ای ایران وب لایف

تیم حرفه ای عکاسی ایران وب لایف به مدیریت امین رزاق خواه، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه عکاسی تبلیغاتی و نمونه کار های بالا، با داشتن یکی از برترین استودیو های طراحی گرافیکی در تهران، شرکتی مطمئن برای برون سپاری خدمات عکاسی حرفه ایست.

از طریق وبسایت این مجموعه به نشانی iranweblife.com می توانید نمونه کار های عکاسی این شرکت را مشاهده کنید و از طریق تماس با شماره تلفن 86047486 مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمایید.

نظرات بینندگان