arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

تداوم حمایت همراه‌اول از تولید محتوای مذهبی و مناسبتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تداوم حمایت همراه‌اول از تولید محتوای مذهبی و مناسبتی

همراه‌اول در ادامه سیاست حمایت و کمک به تولید و غنی‌سازی محتوا در فضای مجازی، در سال جاری نیز رویکرد ویژه در گسترش محتوای مذهبی و مناسبتی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش انتخاب به نقل از آی‌تی آنالیز، بر این اساس و پس از تجربه موفق اپراتور اول در سال قبل و استقبال مخاطبان از برنامه‌هایی نظیر «باب‌القبله» و «یاقوت»، در سال جاری نیز برنامه‌های مذکور بار دیگر و با حمایت همراه‌اول تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

ویژه برنامه "یاقوت" در حال حاضر در آیگپ در دسترس دوستداران اهل بیت قرار گرفته است که شامل قسمت‌ها و آیتم‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند با توجه به حس و حال و علاقه مندی‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

در قسمت پر طرفدار نواهای ماندگار عزاداران و عاشقان اهل بیت می‌توانند به صدای مداحان مطرح کشور، حسن عطایی، محمد حسین حدادیان، محمد حسین پویانفر، محمود کریمی، مجید بنی فاطمه و مهدی رسولی گوش جان بسپارند. امکان عزاداری با مداحی‌های آذری و عربی نیز در سرویس یاقوت مهیا شده است.

کاربران آیگپ همچنین می‌توانند داستان‌ها و کرامات عزاداری را در بخش کلام بزرگان ببینند و بشنوند. گلچین بهترین سبک‌های مداحی، پادکست‌های مذهبی، آشنایی با سبک زندگی فاطمی، کانال‌های رسمی ‌فعالان مذهبی و علی‌الخصوص بات هوشمند قرآن از دیگر بخش‌های کاربردی سرویس یاقوت برای ایام فاطمیه است.

برای استفاده از این خدمات، کاربران می‌توانند با ورود به قسمت معرفی محافل حسینی جلسات عزاداری فاطمی ‌را در کل کشور شناسایی کرده و با توجه به شرایط مکانی و زمانی از این محافل مذهبی و عرفانی بهره مند شوند.

همراه اول و ویژه برنامه باب القبله - مجله سیم کارت همراه اول

برای استفاده از امکانات "سرویس یاقوت" و همچنین سایر خدمات آیگپ نیز، کافیست تا علاقه‌مندان عدد 1 را به 10004427 ارسال کرده و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنند.

در همین راستا ویژه برنامه باب القبله، نیز برنامه‌ای گفتگو محور و از برنامه‌های تولیدی همراه اول است که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از 12 الی 16 دی ماه هر شب حوالی ساعت 22 با هدف ترویج شعائر مذهبی و تشریح مصداقی و عینی نقش حضرت در زندگی بانوان جامعه امروز در دستور کار قرار داد. از بستر روبیکا و آیگپ در حال پخش است.

این ویژه برنامه به مدت پنج شب با اجرای نازنین پیرکاری از ساعت ۲۲ و از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آی گپ پخش می‌شود، در هر نوبت میزبان مهمانان ویژه ای از اقشار مختلف جامعه به خصوص هنرمندان است.

حجت الاسلام محمد برمایی، کارشناس مذهبی طی این پنج شب به واکاوی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) می‌پردازد؛ ضمن اینکه در متن این ویژه برنامه موضوعات مختلف زنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان