arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

بهترین ساحل های چالوس از نظر چالوس‌گردهای حرفه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین ساحل های چالوس از نظر چالوس‌گردهای حرفه‌ای

ساحل های چالوس؛ اسم تک تک این سواحل تقریبا به برندشان تبدیل شده است. هر کدام از این ساحل‌های زیبا و رویایی نقطه جاذبه‌ای هستند که هر سال مسافرهای زیادی با استفاده از پلتفرم‌های اجاره آنلاین اقامتگاه در آن‌ها تعطیلات خودشان را می‌گذرانند. در واقع مسافران با تگ کردن این سواحل در موقعیت مکانی پست‌های اینستاگرامشان، می‌خواهند حتما نشان دهند که در این سواحل بوده‌اند. ولی بهترین‌هایشان کدامند؟ کدام‌ها برای اجاره ویلا ساحلی چالوس مناسب‌ترند؟ با پینورست همراه باشید چون می‌خواهیم به شما بگوییم کدام ساحل‌های چالوس ارزش این را دارند که داخلشان ویلای ساحلی اجاره کنید و آن تعطیلات ویژه‌ای که مدت‌ها توی سرتان داشته‌اید را همراه خانواده یا دوستان بروید.

بهترین ساحل های چالوس برای عاشقان دریا

با اینکه تمام ایران سرای من است اما اگر بخواهیم به مردم یک قسمت خاص از ایران حسادت کنیم، آن مردم کسی نیستند جز مردم خطه شمال ایران. می‌پرسید چرا؟ چون آنها در مسافرت ما زندگی می‌کنند. فقط تصورش را بکنید که در جایی زندگی کنید که بیش از ۷۰% سال هوای بارانی دارد. تازه این فقط یک قسمت ماجراست. وجود غذاهای لذیذ گیلانی، امکانات شهر ساری، جنگل‌های استان گلستان در کنار سواحل زیبای دریای خزر، هرکسی را وسوسه می‌کند که به شمال سفر کند. حتی این روزها اقامت طولانی مدت در رامسر و اقامت ماهیانه در رشت و انزلی هم باب شده است. مردم با اجاره آپارتمان یک ماهه شمال سعی می‌کنند حال و هوای زندگی شمال را تجربه کنند.

البته برای کسانی که قصدشان گذراندن تعطیلات است هم اجاره ویلا ساحلی در چالوس و ساختن یک آخر هفته ایده‌آل هم به اندازه کافی لذت‌بخش است. شاید بپرسید چرا سواحل چالوس اینقدر خاطرخواه دارند و جواب پینورست به شما این است که امکانات و تمیزی این سواحل باعث محبوبیت آنها در بین مردم شده است و این امر بر هیچکس پوشیده نیست.

حالا بگذارید با هم ببینیم که اگر این سری خواستیم ویلای ساحلی اجاره کنیم باید کدام ساحل‌های چالوس را مد نظر داشته باشیم؟ و چرا؟

بهترین ساحل های چالوس از نظر چالوس‌گردهای حرفه‌ای

ساحل رادیو دریا، یک انتخاب هوشمندانه و مناسب خانواده‌ها

شاید نتوان دقیقا گفت که بهترین ساحل مازندران کجاست اما می‌توان گفت که رادیو دریا یکی از معروف‌ترین سواحل شمالی به حساب می‌آید که توانسته در بین گردشگران و حتی خود شمالی‌ها، جایگاه خوبی را کسب کند. 

امکانات این ساحل و البته تمیزی آن از دلایل محبوبیتش در بین خاص و عام شده است. وجود آلاچیق‌های نو با دکورهای مینیمال و باسلیقه، مجاز بودن برپایی چادر، وجود انواع رستوران و فست فود و سوپر مارکت‌‌‌‌های رنگارنگ از امکانات اولیه این ساحل است. این ساحل که نزدیکترین ساحل به تهران است و در جاده چالوس واقع شده، به خاطر وجود یک ایستگاه رادیویی در نزدیکی‌اش به این اسم معروف است. یکی از آپشن‌های فوق‌العاده مهم این ساحل، وجود طرح سالم‌سازی شده است. یعنی ساحل اختصاصی برای بانوان و آقایان که می‌توانند آزادانه و بدون پوشش خاصی در آن منطقه شنا کنند. البته وجود غریق نجات‌های زبده نیز از امکانات دیگر این مناطق است. چه اهل شنا کردن باشید و چه علاقمند به برنزه شدن، این مناطق سالم‌سازی شده یک مکان ایده‌آل برای شماست.

یک ورزش گروهی جذاب که شما به وفور می‌توانید در این ساحل ببینید، والیبال ساحلی است. اگر اهلش هستید، یک لحظه هم تردید نکنید. در ضمن، اجاره ویلا کجا بهتر از نزدیکی رادیو دریا؟ به خصوص اگر همراه خانواده هستید.

ساحل البرز، انتخاب جوان‌ترها

رادیو دریا یک ساحل خانوده‌پسند بود؛ اما ساحل البرز یکی از سواحل جوان‌پسند است. یکی از دلایل محبوبیت این ساحل در بین جوان‌ها باشگاه‌های ورزشی متنوع این ساحل است. به خصوص باشگاه‌ها و کلاب‌های مخصوص ورزش‌های آبی که شاید مشابهشان را در کیش هم دیده باشید یا اسمشان را شنیده باشید.

جت اسکی، پاراسل و جت بوت از انواع بازی‌های این کلاب‌های ساحلی است. کیدز کلاب یکی از همین کلاب‌های ورزش‌های آبیست که طرفداران زیادی دارد. این ساحل که در ۵ کیلومتری نمک آبرود یعنی شهر جذاب عباس‌آباد قرار دارد، درست مثل رادیو دریا همه‌جور فست فود و رستوران و سوپرمارکت درست و حسابی هم دارد. معروف‌ترین کافه این منطقه، کافه البرز است که پاتوق جوان‌هاییست که به شمال سفر می‌کنند.

بهترین ساحل های چالوس از نظر چالوس‌گردهای حرفه‌ای

ساحل سیترا یا همان پلاژ حسینی، وسیع‌ترین ساحل مازندران

این ساحل در نزدیکی شهر نوشهر مازندران است؛ نوشهر چه از نظر آب و هوا و چه از نظر آرامش خاص و عجیب است. در این ساحل نیز همانند رادیو دریا، در بعضی از مناطق چادر زدن آزاد است و همین هم یک خوبی دیگر ساحل سیتراست. ساحل سیترا شهربازی، رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های مختلف هم دارد که به خصوص آخ هفته‌ها حسابی پر از آدم می‌شود.

پینت بال، پیست کارتینگ، بیلیارد، موتور چهارچرخ و دوچرخه از جمله تفریحات سالم و باحال ساحل سیترا است.

ساحل نمک آبرود، یک ساحل لاکچری

در این ساحل یک مجموعه تفریحی ساخته شده که پیشنهاد پینورست به شما این است که حتما حداقل یک بار به آنجا سر بزنید. برای تفریحات آبی جت اسکی، هاور کرافت و شاتل و برای تفریحات ساحلی پیست موتور و ماشین‌های مسابقه‌ای وجود دارد. در واقع در ساحل نمک آبرود خیالتان راحت است که حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ چون برای هر سلیقه‌ا‌ی یک گزینه وجود دارد. تازه خبر خوب این که پیست دوچرخه‌سواری و پیست اسب‌‌سواری هم در ساحل نمک آبرود وجود دارد. پیست اسب‌سواری طرفداران خاص خودش را دارد اما دوچرخه‌سواری را تقریبا همه دوست دارند و چه کاری لذت‌بخش‌تر از یک ورزش سبک در کنار سواحل دریای خزر؟

ساحل نمک آبرود هم درست مثل ساحل رادیو دریا دارای قسمت سالم‌سازی شده است که طرفداران برنزه کردن و شنا کردن به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

در مجموع می‌توان گفت که ساحل رادیو دریا یک پکیج کامل از انواع و اقسام امکانات است و طبعا یک انتخاب هوشمندانه. با این حال هر کدام از این سواحل حال و هوای خاص خودش را دارد و دیدن همه آنها خالی از لطف نیست.

این سری چالوس را با پینورست تجربه کنید

یکی از دغدغه‌های اصلی آدم‌ها در سفر چالوس، جایی است که قرار است در آن اقامت داشته باشند؛ از وضعیت و امکانات اقامتگاه تا امنیت و تضمین شرایط آن. در واقع دوست دارند در حین سفر، موقع انتخاب اقامتگاه، موقعی که می‌روند کلید را تحویل بگیرند، وقتی می‌خواهند اقامتگاه را ترک کنند و وسایلشان را بگذارند همان جا بماند و به قدم زدن توی ساحل و آب‌تنی بپردازند، خیال‌شان از اقامت‌شان و وسایلشان راحت باشد. در چنین شرایطی حتی اگر مشکلی هم پیش نیاید همین درگیری ذهنی باعث می‌شود که لذت سفر کم شود. به هر حال مرخصی‌ها و تعطیلات محدود است و آدم به شمال می‌آید تا آرامش از دست رفته‌اش را به دست بیاورد. اگر از این دسته از آدم‌ها در سفر هستید توصیه می‌کنیم از جایی مطمين و امن مثل پینورست اقامتگاه رزرو کنید.

پینورست یک پلتفرم اجاره آنلاین انواع اقامتگاه از ویلا استخردار و آپارتمان مبله گرفته تا بوم‌گردی و کلبه جنگلی است. وب سایت Pinorest تلاش می‌کند تا در همه مسیر اقامت حامی و پشتیبان مهمان‌هایش باشد. این یعنی از آن موقعی که یک اقامتگاه را نشان می‌کنید تا وقتی راه می‌افتید و تا وقتی می‌خواهید اقامتگاه را تحویل بدهید. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پیگیری‌های سریع و تلاش برای حل مشکل از جمله خدماتی هست که پینورست بعد از رزرو اقامتگاه و از لحظه شروع تا حتی بعد از اقامت ارائه می‌کند.

پس اگر دوست دارید تجربه متفاوتی از اقامت در چالوس را تجربه کنید، این سری با پلتفرم پینورست اقامتگاه رزرو کنید و بخش سخت ماجرا را به ما بسپارید و با خیال راحت استراحت کنید.

نظرات بینندگان