arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

رنگ تاتو مخصوص میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو و راز و رمزهای افزایش ماندگاری آن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رنگ تاتو مخصوص میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو و راز و رمزهای افزایش ماندگاری آن

تکنیک فیبروز چندین سال است که با خلاقیت برانکو بابیک که فردی اصالتاً لهستانی و ساکن آلمان است باب شده است.

خیلی از افراد تصور می‌کنند که فیبروز و میکروبلیدینگ دو تکنیک متفاوت هستند در حالیکه، اصل کار هر دو یکی است اما پترن‌ها و الگوهای متفاوتی دارند.

نام فیبروز را برانکو بابیک براساس علم فی، برای تکنیک میکروبلیدینگ ابداعی‌اش برگزید و در ادامه با تولید انواع محصولات مخصوص میکروبلیدینگ تحت عنوان انحصاری فی، فروشگاه آنلاین فی شاپ را راه‌اندازی نمود.

بنابراین، فرقی نمی‌کند به تکینک طراحی تار مویی ابرو فیبروز بگوییم یا میکروبلیدینگ یا بلید یا بیلدینگ... اصل کار همه مشترک است.

در میکروبلیدینگ با استفاده از یک قلم غیربرقی (شبیه خودکار)، یک تیغ مخصوص و رنگ، پیگمنت‌ها به شکل تار مویی و بسیار ظریف و طبیعی در حدفاصل لایه اول پوست (اپیدرم) و لایه دوم (درم) کاشت می‌شوند.

برخلاف تاتو و میکروپیگمنتیشن که رنگدانه‌ها در لایه دوم کاشت می‌شوند، کاشت رنگ میکروبلیدینگ سطحی‌تر است و بنابراین ماندگاری محدودتری دارد.

اینجاست که خرید رنگ تاتو ماندگار و اورجینال و یادگیری اصول صحیح ترکیب و کاشت رنگ حرف اول را می‌زند و اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند!

در کنار انتخاب رنگ باکیفیت، برخوردار بودن از علم ترکیب رنگ، کاشت رنگ صحیح، مراقبت بعد از کار، شارژ مجدد، انتخاب سوزن بلید ظریف و تیز، شرایط فیزیولوژیک مشتری (بخصوص پوست چرب) و... نیز در مرتبه بعدی اهمیت قرار می‌گیرند.

در چند سال قبل افراد با پوست چرب نمی‌توانستند از تکنیک میکروبلید استفاده کنند چون پوست چرب ریزش رنگ بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه امروزه برای این افراد تکنیک بولد بروز اجرا می‌شود. در بولد بروز با استفاده از دستگاه تاتو و سوزن نانو رنگ به همان حالت تار مویی و ظریف تاتو می‌شود.

مرغوب‌ترین رنگ‌های مخصوص میکروبلیدینگ و فیبروز کدام هستند؟

مرغوب‌ترین رنگ‌های مخصوص میکروبلیدینگ و فیبروز بایستی پایه آب، نسبتاً غلیظ، اورجینال، ترجیحاً اورگانیک و منطبق بر اجزای گیاهی باشند تا خروجی کار پایداری و ماندگاری لازم را داشته باشد. براین اساس بهترین رنگ‌های حال حاضر عبارتند از؛

1- رنگ فیبروز اورجینال

رنگ فیبروز محصولی از کمپانی فی شاپ آلمان است. قریب به اتفاق تمامی پیگمنترهایی که از این رنگ استفاده می‌کنند بر ماندگاری بالای آن تأکید دارند.

فیبروز رنگی غلیظ، اورگانیک و پایه آب است. رنگ‌های فیبروز مخصوص میکروبلیدینگ در حجم‌های 5 میلی و در ظرف‌های تیوبی بسته‌بندی شده‌اند.

دو دسته رنگ فیبروز برای اجرای بلید مورد استفاده قرار می‌گیرند؛

  • رنگ فیبروز سوپ: تیوبی، 5 میلی، رنگ تیوب سفید، در سه طیف قهوه‌ای روشن، متوسط و تیره
  • رنگ فیبروز سوپرفرمولا: تیوبی، 5 میلی، رنگ تیوب مشکی با نوشته طلایی

بین این دو، رنگ‌ سوپرفرمولا از کیفیت و تکنولوژی بالاتری برخوردار است و شامل سه رنگ است؛

  • رنگ سوپربراون 1: قهوه‌ای روشن (معادل لایت براون)
  • رنگ سوپربراون 2: قهوه‌ای متوسط (معادل مدیوم براون)
  • رنگ سوپربراون 3: قهوه‌ای تیره (معادل دارک براون)

رنگ تاتو مخصوص میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو و راز و رمزهای افزایش ماندگاری آن

رنگ‌های فیبروز حجم کم و قیمت بالایی دارند (گران‌قیمت‌ترین رنگ میکروبلیدینگ). اما مقدار مصرفی برای هر مشتری کم است چون غلظت بالایی دارند و طبیعتاً برای پیگمنترهایی مناسب است که قیمت اجرای کارشان حداقل یک میلیون (در حال حاضر) باشد!

2- رنگ تاتو پرمابلند

این رنگ محصول کمپانی پرمابلند آمریکا است و در دو حجم 10 و 15 میلی موجود است. بر پایه مواد اورگانیک و گیاهی است و تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دارد.

این تأییدیه تنها بعد از آزمایشات سختگیرانه و متعددی از سوی این سازمان صادر می‌شود.

مشخصه خاص رنگ‌های تاتو پرمابلند ماندگاری جادویی آنها است. در صورتیکه اصول ترکیب و کاشت رنگ صحیح را بدانید، محال است با این رنگ به مشکل بربخورید!

شرکت پرمابلند به طور انحصاری تنها انواع مختلف رنگ تاتو صورت (میکروپیگمنتیشن ابرو، خط چشم و لب) را تولید می‌کند.

این شرکت اخیراً یک دسته رنگ تاتو تولید نموده تحت عنوان رنگ تاتو پرمابلند گلدن؛ رنگ‌های گلدن پیگمنت‌های قوی و پررنگی دارند و تنها برای میکروبلیدینگ مناسب هستند.

در مورد رنگ پرمابلند، با توجه به حجم 10 یا 15 میلی که دارند قیمت بسیار مناسبتری نسبت به رنگ‌های فیبروز دارند و با توجه به نظر پیگمنترها به لحاظ کیفیت مشابه رنگ فیبروز نیز می‌باشند.

توجه: رنگ‌های پرمابلند رقیق هستند. برای افزایش غلظت کافی است حین گذاشتن بی‌حسی، ترکیب رنگ دلخواه را در تشتک درست کنید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند تا حلالش بخار شود و غلیظ شود.

3- رنگ تاتو کی پی

رنگ تاتو کی پی محصول شرکت میکروپلنت آمریکا است. 15 میلی حجم دارد و پایه آب است. رنگ‌های کی پی تأییدیه سازمان FDA دارند. بیشتر ترکیبات موجود در این رنگ، با اکسیدهای معدنی فرموله شده است.

این رنگ ماندگاری ویژه‌ای دارد و در تناژهای مختلف قهوه‌ای سرد و گرم محصول دارد.

اگر تمایل دارید غلیظ‌تر شوند از همان تکنیک غلیظ کردن رنگ‌های پرمابلند استفاده کنید.

4- رنگ تاتو بیوتاچ

رنگ تاتو مخصوص میکروبلیدینگ (فیبروز) ابرو و راز و رمزهای افزایش ماندگاری آن

بیوتاچ شرکتی آمریکایی است که در زمینه تولید انواع رنگ، دستگاه تاتو، محصولات لیفت و لمینت مژه و... تولید محصول دارد.

سه دسته رنگ توسط این کمپانی تولید می‌شود؛

  • رنگ بیوتاچ در سفید 15 میلی
  • رنگ بیوتاچ پیور 3 میلی
  • رنگ بیوتاچ در بنفش 30 میلی

همه این رنگ‌ها پایه روغن هستند. برای انجام میکروبلیدینگ تنها رنگ بیوتاچ در بنفش باکیفیت و مرغوب است، چون پیگمنت‌هایی قوی و بسیار باکیفیت دارد.

5- رنگ تاتو ورد فیمس

ورد فیمس نیز محصول آمریکا، پایه آب و در حجم‌های 15، 30 و 240 میلی موجود است. این شرکت بالاترین تنوع رنگ تاتو صورت و بدن را دارد و تمامی رنگ‌های آن مجوز سازمان FDA دارند.

بیشترین استفاده از این رنگ برای اجرای تاتو بدن، میکروپیگمنتیشن ابرو و لب است. برای انجام میکروبلیدینگ کاربردی همچون پرمابلند و کی پی ندارد.

دیگر عوامل مؤثر بر پایداری رنگ میکروبلیدینگ

  • هرگز از یک رنگ به تنهایی برای تاتو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده نکنید.
  • اصول ترکیب رنگ متناسب با پوست مشتری یا تاتو قدیمی را رعایت کنید.
  • تیغ بلید تیز، ظریف و باکیفیت انتخاب کنید.
  • زاویه دست باید 90 درجه باشد.
  • فشار دست بایستی به نحوی نباشد که باعث خونریزی شدید نشود (خون اسیدی است).
  • چندین مرتبه در حین کار مکث رنگ دهید (همراه با کاور سلفون).
  • بیش از دو مرتبه از بی‌حسی حین کار استفاده نکنید.
  • به شرایط فیزیولوژیک مشتری توجه کنید از جمله؛ دوران پریودی، مصرف انواع داروهای اعصاب، تیروئید، راکوتان، آنتی‌بیوتیک، داروهای رقیق‌کننده خون و... .
  • رعایت مراقبت صحیح و اصولی توسط مشتری نیز اهمیت بالایی دارد.

همواره برای خرید تجهیزات تاتو و میکروپیگمنتیشن اورجینال از طریق فروشگاه‌های شناخته شده و معتبر اقدام نمایید تا به نتیجه مظلوب برسید. در همین راستا فروشگاه آنلاین تاتو طلایی ارائه‌کننده رنگ تاتو، دستگاه تاتو، تجهیزات پوستی و پزشکی اورجینال متعددی است و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک سعی بر ارائه بهترین خدمات را به مشتریان دارد.

 

 

نظرات بینندگان