arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان کشور خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان کشور خبرداد.

سرهنگ احمد شیرانی  درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، قزوین ، البرز ، مازندران ، تهران ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد:‌ برخی محورهای استان‌های گیلان، گلستان، همدان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان نیز بارانی گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی اظهارکرد:‌ لازم است رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط جوی پرهیز کنند همچنین رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌ها و جاده‌های برفگیر را دارند باید از حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب نیز از دیگر الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر گزارشی مبنی بر ترافیک یا هر نوع اخلال در شبکه‌ راه‌های کشور گزارش نشده و تردد به‌آرامی در حال انجام است.

 ایسنا

نظرات بینندگان