arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

واکنش العامری به حمله راکتی منطقه الخضراء: این اقدامات غیر قابل توجیه است؛ آن را محکوم می‌کنیم

العامری در بیانیه‌ای به شدت حملات اخیر به منطقه الخضراء و مقر احزاب سیاسی را محکوم کرد. العامری اظهار داشت: این اقدامات غیر قابل توجیه است و نیرو‌های امنیتی باید به وظایف خود در کنترل امنیت و حفاظت از شهروندان و اموال آن‌ها عمل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا:«هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح حمله راکتی به منطقه الخضراء و مقر احزاب را محکوم کرد.

به گزارش بغداد الیوم، العامری در بیانیه‌ای به شدت حملات اخیر به منطقه الخضراء و مقر احزاب سیاسی را محکوم کرد.

العامری اظهار داشت: این اقدامات غیر قابل توجیه است و نیروهای امنیتی باید به وظایف خود در کنترل امنیت و حفاظت از شهروندان و اموال آنها عمل کنند.

پیش از این، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آدر بیانیه ای اعلام کرده بود: در یک اقدام تروریستی بزدلانه، ساکنان بی‌گناه منطقه‌ الخضراء در بغداد و مقرهای دیپلماتیکی که نیروهای امنیتی عراق مسئولیت حمایت آن را برعهده دارند، در معرض حمله با چند فروند راکت از منطقه الدوره در جنوب بغداد قرار گرفتند و در نتیجه این حمله راکتی، یک کودک و یک زن زخمی شدند.

در پایان این بیانیه آمده بود، یکی از راکت‌ها به مدرسه ایلاف در داخل منطقه الخضراء اصابت کرد و نیروهای امنیتی اکنون در حال بررسی تلفات و خسارت‌های این حمله هستند و متعاقبا جزئیات این حمله اعلام خواهد شد.

شب گذشته همچنین یک انفجار مقر حزب تقدم به رهبری الحلبوسی را در منطقه الاعظمیه در بغداد هدف قرار داد و در پی آن، نیروهای دولتی این منطقه را بسته و به صورت گسترده در آنجا مستقر شدند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی نیز امروز اعلام کرد که مقر ائتلاف عزم به رهبری خمیس الخنجر در منطقه الیرموک در بغداد هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

نظرات بینندگان