arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

بحران در اردوی استقلال / اولین تست کرونای ۱۷ بازیکن و ۳ نفر از اعضای کادر فنی مثبت شد / لغو تمرین تیم و نشست خبری مجیدی / آبی‌ها در انتظار پاسخ تست دوم

هفده نفر از بازیکنان استقلال به همراه ۳ نفر از اعضای کادرفنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این مسئله برگزاری دیدار با پیکان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: هفده نفر از بازیکنان استقلال به همراه ۳ نفر از اعضای کادرفنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این مسئله برگزاری دیدار با پیکان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

در حالیکه استقلالی‌ها خود را برای برگزاری دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان آماده می‌کنند، خبر ناگهانی مثبت شدن تست کرونای بخش اعظم بازیکنان این تیم باعث وارد شدن شوک بزرگی به آبی‌های پایتخت شده است.

در تست اولیه‌ای که از بازیکنان این تیم به عمل آمده، تقریبا می‌توان گفت ۹۰ درصد از ترکیب اصلی آبی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند و امروز نیز در مجموعه ورزشی آرارات تست دوم از این افراد به عمل آمد و استقلالی‌ها در انتظار رسیدن پاسخ تست دوم هستند.


تمرین امروز استقلال که قرار بود آخرین جلسه تمرینی آبی‌ها پیش از برگزاری دیدار مقابل پیکان باشد، لغو شده و اکنون این تیم در وضعیت بحرانی پیش از دیدار فردا قرار دارد.

باید دید با رسیدن پاسخ تست‌های دوم، چه تعداد از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند و آیا این تیم تعداد بازیکنان لازم برای دیدار فردا را در اختیار خواهد داشت یا خیر.

پیش از این سازمان لیگ با نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای لغو دیدار‌های تیم‌هایی که بازیکنانش به این ویروس آلوده شده اند این قانون را در نظر گرفت که تعویق بازی در صورتی انجام می‌شود که نتایج تست ۲۵ درصد از کادر و بازیکنان که نام آن‌ها در لیست کمیته نقل و انتقالات ثبت شده است مثبت بوده و ۸۰ درصد نتایج مثبت متعلق به بازیکنان باشد. همچنین در صورتی که تست کرونای حداقل ۱۶ بازیکن منفی شود، آن دیدار برگزار خواهد شد.


طبق آخرین اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، تست کرونای ۱۷ نفر از بازیکنان استقلال به همراه ۳ نفر از اعضای کادرفنی مثبت شده است.


باشگاه استقلال نیز با صدور بیانیه‌ای از بالا بودن تعداد کرونا‌هایی این تیم خبر داده و اعلام کرد که نشست خبری فرهاد مجیدی در پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نخواهد شد. طبق اعلام آبی پوشان، توضیحات تکمیلی طی ساعت‌های آینده منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان