arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

بلومبرگ: تاسیسات نفتی امارات در پی حملات پهپادی متحمل خسارات بسیاری شدند / حادثه ابوظبی در پی افزایش حملات دریایی اخیر انجام شد

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا گزارش داد، حادثه امروز، دوشنبه در ابوظبی در پی افزایش حملات دریایی در هفته‌های اخیر انجام شد.به گزارش این خبرگزاری، طبق گزارش‌های منتشر شده تاسیسات نفتی امارات در پی حملات پهپادی مشکوک متحمل خسارات بسیاری شدند که نگرانی ناظران بازار نفت را برانگیخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: خبرگزاری بلومبرگ آمریکا گزارش داد، حادثه امروز، دوشنبه در ابوظبی در پی افزایش حملات دریایی در هفته‌های اخیر انجام شد.

به گزارش این خبرگزاری، طبق گزارش‌های منتشر شده تاسیسات نفتی امارات در پی حملات پهپادی مشکوک متحمل خسارات بسیاری شدند که نگرانی ناظران بازار نفت را برانگیخت.

طبق این گزارش، ناظران نگران وجود تهدید مستمر علیه زیرساخت‌های نفتی در منطقه هستند.

براساس این گزارش، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، نشستی را که قرار بود با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره جنوبی در ابوظبی داشته باشد را به صورت غیرمنتظره لغو کرد. علت این مساله، موضوعی در رابطه با امنیت کشور بوده است.

این خبرگزاری اما توضیح نداده آیا لغو نشست به هدف گیری مواضعی در ابوظبی مرتبط بوده که ساعاتی قبل توسط پهپادهای انصارالله انجام شد.

پیشتر خبرگزاری امارات گزارش داد، پلیس ابوظبی از انفجار سه تانکر حامل سوخت در منطقه صنعتی المصفح در نزدیکی مخازن adnoc (شرکت نفت امارات) پس از وقوع یک آتش‌سوزی خبر داد.

نظرات بینندگان